2016年1月23日星期六

奇華餅家 Kee Wah Bakery:「喜迎金猴」工作坊

世紀寒流襲港,市區氣溫十度以下,新界就更加唔使講,不過,晨朝早無懼寒風,照樣入到嚟大埔工業邨,因為,參與咗奇華餅家嘅「喜迎金猴」工作坊,阿茂整餅,學人整年糕及蝴蝶酥。
入到廠房內,設有一個「實驗室」,改裝成我哋今日學整餅嘅場地。一切「架生」都準備好,有圍裙、工具、所需材料,一應俱全放晒晌枱上。
先有建師傅教整年糕,咪睇佢後生細仔,已經有多年做餅經驗。做年糕嘅步驟簡單啲,預備好糯米(自家生磨,唔喺用現成糯米粉,而枱上嘅石磨都只喺示範真正磨糯米喺點,實際依家就梗喺機磨啦),搗散、下糖漿、攪勻、隔漿,入爐蒸就成事。
石磨純粹示範一下點磨糯米
白色一兜喺糯米磨完出嚟個樣
糖漿分兩次落
睇佢示範就好似幾易,跟坐就輪到我哋落手落腳做,唔試都唔知,到自己親手拌粉攪勻原來真喺要花多少少力氣先得。
最後,小弟嘅成品唔差,加粒紅棗,排幾粒瓜子仁,成兜招牌「亞嫲糖年糕」就完成喇!喺咪做得有板有眼呢!
跟住再跟林師傅學整寓意甜蜜嘅蝴蝶酥,學呢個所需技巧就多好多,但師傅細心講解,逐一示範,以高筋粉、低筋粉、牛油搓成油皮,經一日雪硬後,又要加入水皮一層摺一層壓成酥皮,前後過程需要4日,所以,最後做蝴蝶酥嘅酥皮都喺師傅預先製作好嘅「現成貨」,變相我哋嘅成品失敗極有個譜,最多喺做得無咁靚仔啫,但算喺好有成功感。
上面依塊喺雪咗一日嘅油皮
依啲就喺水皮喇,即高筋粉 + 低筋粉 +  水!
一塊片可以做到50-60件蝴蝶酥
小弟嘅出品做得都似模似樣,金兼有牛油香氣,脆到甩轆呀,有啲可以話大師傅嘅水準,有啲就爆開晒成個哈哈笑,而且因為自己糝沙糖,做出少甜版本;不過,高下立見除咗形狀,就喺大細唔一致,依啲就喺同真正大師傅功力上嘅分野。
有幾塊變咗「哈哈笑」蝴蝶酥
趁住啲製品又要蒸,又要焗嘅空檔時間,好好品嚐一下奇華嘅其他款賀年糕點,包括:賀年香芋糕,粒粒芋頭,絕無欺場,入口好有芋香,怪不得一陣間就被大家掃晒;
臘味蘿蔔糕,配自家品牌嘅珠姐XO醬,惹味好食,再者,糕內好多臘味、蝦米,非常足料;
亞嫲糖年糕及全新推出嘅紅棗糖年糕, 前者往年都試過,柔韌煙糯,清甜蔗糖香;後者新品嘅紅棗味十分突出,別有一番風味;
蓮子百合紅豆糕,內含好多百合同紅豆粒,冷熱食法都可以,不過,食咗幾樣煎嘢,似乎凍食受歡迎啲; 
與一眾朋友圍埋食吓糕點,飲啖熱茶,暢談軼事,提早感受一下新春嘅節日氣氛,蠻不熱鬧添。奇華嘅產品款式眾多,單喺幾款糕又點夠應節,加多幾款佢哋出眾嘅賀年小食:鬆化香酥角、家鄉炒米餅、歡樂笑口棗、歡趣滿堂蛋散、手製南瓜籽脆糖、手製椰絲花生軟糖、手製南棗合桃糕、熊貓曲奇……等等,繼續邊傾邊食,重重滋味,滿滿歡喜。
奇華自家品牌嘅茶葉
節目豈止於此,餘興喺深入廠房,參觀多款產品嘅製造過程。原來衛生要求好嚴格,既要載上口罩、頭套,穿上膠鞋套,仲要話過吹風機,整個生產過程都在密封式環境內進行,確保百分百安全衛生。產品有手製,有機製,真喺大開眼界。今次嘅工作坊好玩之餘,亦幫小弟解開咗整熊貓曲奇之謎,唯可惜廠內未能影相,唔可以跟大家分享。

個人評分
好玩指數:9/10
抵玩指數:- /10
實用指數:9/10

奇華餅家 Kee Wah Bakery
大埔工業邨大貴街 11-13號

沒有留言:

發佈留言