2016年1月23日星期六

豚道樂 Butadouraku:津津樂道

一個月一次嘅組長訓練,單挑一支公嚟到荃灣,就晌訓練前嚟豚道樂食拉麵,因為見佢排晌十大之內,風評不俗,一於試試其水準如何?
由於嚟得早,只喺六點多,所以,見客人唔多,就揀大枱位,費事坐高脚櫈度面壁。室內一派極具和風嘅裝修,牆上掛上少日文牌片,最吸晴應該喺天花燈及倒吊晌上面嘅劍球。
餐廳四周主要喺高腳枱櫈面壁位,後尾見唔少人揀坐依啲,原來有免費叉電,哈哈!
正中間有兩張大長枱,打住對面可以共坐8個人。
餐牌上,已經圖文並茂列晒所有拉麵、小食、飲品。
而點餐紙一如其他拉麵店,剔剔剔就搞掂。不過,順便解釋吓「特上」同「普通」嘅分別,兩者相差$13,據店員講前者就喺多半隻溏心蛋、兩塊紫菜,以及有齊豬肩肉同豬腩肉兩款肉,而後者則只可選擇一種肉類,加蛋或紫菜要另外收錢。
bowl特上海老湯拉麵 $98
見依一款話只有星期六、日供應,仲話每日限量30碗,好好奇佢喺點,所以,揀咗佢。原來,喺以豚骨湯嘅基礎上再加入蝦湯,店員仲話為咗加強個味道,仲有落埋蝦油,而且,豚肉以外,更灑下大量櫻花蝦,所以,蝦味頗為濃郁 、鮮香。
麵條可以揀幼麵或曲麵,後者較少食,所以揀曲麵,麵身幾彈牙,又耐浸,每炷麵都掛滿湯汁及櫻花蝦,食晒成碗麵份量可不少,如果大胃王想追加麵條,都只不過$12啫。事後同店員講開,先知幼麵喺日本九州風,份量130g,特點喺麵條幼細、爽口及掛湯;曲麵就喺北海道風,份量150g,特點喺麵條比較粗身、彈牙。
豬肩肉、豬腩肉各有兩片,豬肩肉叉燒肥肉無咁多,加上薄切,唔會好膩,鬆化而有咬口;豬腩肉叉燒就肥肉較多,卻喺充滿油香,當然感覺會喺肥少少啦。
溏心蛋晌昏黃嘅燈光下,蛋黃色澤依然亮麗,凝香柔滑,味濃好食。再追加一隻都喺$10,非常抵食。
飲品方面,除咗有汽水,即喺可樂、雪碧……等等($10),更特別有一系列日本進口支裝凍飲($15-$19),既然前者都$10罐啦,就不如加多少少試啲新嘢啦。
bowl山梨桃梳打 $19
睇樽身標明採用山梨縣、長野縣出產完熟嘅白桃,可知佢哋嘅白桃都甚具名氣。淺粉紅色嘅梳打,入口白桃味果然好清甜,加上一朕朕梳打汽泡,真喺兩、三炷熱辣辣嘅拉麵,一啖清涼嘅白桃梳打,梳乎過梳乎蛋。
可惜得一支公,可以試嘅嘢唔多,就只喺一碗拉麵,有機會再試試其他拉麵及小食,又睇吓水準如何。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$117

餐廳資料:
豚道樂 Butadouraku
荃灣大河道63號卓明大廈地舖
3956 9163

沒有留言:

發佈留言