2016年1月1日星期五

亞玉豆腐花:垂涎玉滴

一大朝早晌新同星茶餐廳食完早餐,就出發踩單車由元朗入到去屯門,因為今朝個早餐都幾飽,之後返回元朗都無食晏,只隨意搵啲小食。嚟到阜財街,最人氣就喺依檔「亞玉豆腐花」,排晒長龍,不過,流轉快,排唔夠5分鐘就輪到我哋。
店內地方好細,所以,都不宜堂食,拎上手企晌外面仲夠街坊風味。
雖然,小店仲有其他甜品,但依門口所見,主打都喺豆腐花、缽仔糕及糯米糍,睇見依啲傳統小食,實在讓人垂涎欲滴,而大部份人都喺揀食依幾樣,我哋就一碗豆腐花兩份食,再各加件迷你缽仔糕。
因為人客太多,所以,薑汁、黃糖及糖水都放晌鋪面一旁,全自助,客人想落幾多就幾多。
bowl豆腐花 $8
賣$8碗真喺非常抵食,夠大碗,可知整豆腐花幾多工序呀,又要浸,又要磨,隔渣,再煮,小弟家中有豆漿機,淨喺整豆漿都嫌有啲煩。亞玉嘅豆腐花真喺好夠幼滑,豆味又夠濃郁。想刺激啲,可以加啲薑汁,有辣勁,幾真材實料喎。
迷你缽仔糕 $2
有原味及加有紅豆兩款嘅缽仔糕,當然,揀後者總喺覺得抵啲啦。叫得迷你就梗喺好細件啦,睇佢放上手就知有幾大。真唔講得少,加紅豆嘅唔喺得幾粒做個樣,真喺一啲無手緊,啖啖紅豆,夠清甜,而缽仔糕本身質感好好,軟熟而帶一點煙靱,平靚正。
豆腐花同缽仔糕都好好,又平喎,有少少「玉」罷不能架,不過,是晚仲有同屋企人嘅慶生飯,兼且開早場食6:00pm,所以,墊墊肚過口癮就算!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$6

餐廳資料:
亞玉豆腐花
元朗阜財街2號宏豐大廈地下12號舖
2664 9622

沒有留言:

發佈留言