2016年1月9日星期六

AVA Restaurant Slash Bar:寫意高茶

好耐無嘆吓高茶喇,所以,有少少心血來潮,同親友嚟到尖沙咀嘅AVA,飲啖茶,食件餅,談談近況,說說將來,好好享受一下偷閒嘅周末。
AVA居高於隆堡麗景酒店38樓,對出一片壯闊維港海景,雖然,部份景觀被附近高樓有所遮擋,但感覺仍然開揚、舒適,只可惜太陽伯伯今日左閃左避,唔多見佢出嚟。
餐廳環境幾幽雅,樓底高,四周都喺偌大嘅玻璃窗。最舒服嘅都喺靠窗嘅梳化位,挨住坐不知幾爽!
離開時見到店內正中間嘅花飾原來有專人擺設,所以,就算揀唔到窗口位,坐晌大廳中,對住新鮮艷麗嘅花束,感覺都會變得唔一樣。
既然嚟嘆高茶就唔使費思量諗食乜,不過,就要諗吓飲咩好!小弟就一向喺鮮奶咖啡愛好者,所以,唔多需要煩飲乜,不過,都喺有少少後悔,容後再分享,而親友就試玫瑰花茶。
bowl鮮奶咖啡
睇樣就知喺咖啡機沖製,感覺有少少失望,雖然,沖出嚟嘅咖啡幾香,但口感絕對喺咖啡還咖啡,奶泡還奶泡,就算攪勻之後,醇香而欠缺柔滑。
bowl粉紅玫瑰花茶
自選香茶有粉紅玫瑰花茶、橙黃白毫、百合花茶、荔枝紅茶數種款式,而親友揀花茶實屬明智之舉,因為,一壺花茶加入好多夥玫瑰,沖出嚟嘅香茶芬芳馥郁,入口淡雅芳香。
等咗良久,經典嘅三層架高茶($398二人享用)卒之送到。由上而下,有鹹點,又有甜點,分別喺巴馬火腿及水牛芝士配迷你意大利麵包、蟹肉蕃茄沙律配意式烤麵包(上層),朱古力榛子醬香蕉布朗尼、提拉米蘇小盆栽、馬卡龍驚喜四重奏、咖啡奶凍(中層),香煎鴨肝多士配蘋果醬及杏仁粉、忌廉焗生蠔配岩鹽(下層)。我哋先食上下兩層嘅鹹點,跟住慢慢享受中層點點甜。
bowl香煎鴨肝多士配蘋果醬及杏仁粉
件法包多士超鬆脆,而鴨肝煎得面層帶點焦脆,內裡口感軟綿而油香十足,伴上嘅蘋果醬酸酸甜甜,發揮到中和油膩嘅感覺;反而餐牌指有加入杏仁粉,老實講,小弟就唔喺好食得出添。
bowl忌廉焗生蠔配岩鹽
預期喺熱辣辣嘅焗蠔,但嚟到卻喺已經放涼嘅狀態,依一點已經被扣分;忌廉嘅奶味過重,遮咗啲蠔味,而且,隻蠔都偏細,所以,對此都有啲失望。
bowl蟹肉蕃茄沙律配意式烤麵包
意式烤麵包即喺用上百吉包,烘得蠻脆口,而蟹肉蕃茄沙律部份,確喺有份蟹肉嘅鮮味,但有些微過鹹嘅情況。
bowl巴馬火腿及水牛芝士配迷你意大利麵包
個麵包(改咗唔喺「拖鞋」包)包身幾鬆軟,夾上巴馬火腿、水牛芝士,蕃茄、火箭菜,喺幾輕怡嘅三文治,只喺略嫌啲巴馬火腿落得少,火腿嘅鹹香唔突出,反而被啲配角搶晒味。
bowl朱古力榛子醬香蕉布朗尼
個布朗尼非常好食,口感挺實帶點濕潤,唔會「乾崢崢」,上面層榛子醬又打得柔滑充滿榛子香味,嗰一片香蕉稍為燒一燒上啲色盲更好。
bowl提拉米蘇小盆栽
將意大利芝士餅做成盆栽已經唔喺咩新鮮事,所以,質素成為關鍵。不過,個小盆栽有啲「唔新鮮」,片薄荷葉有啲乾,面層嘅Oreo餅碎亦腍晒;反倒內裡嘅芝士幾滑溜幼細,不過,唔喺配咖啡酒,改用橙酒,個人感覺就唔喺太夾。
bowl馬卡龍驚喜四重奏
四重奏分別喺士多啤梨、芒果、咖啡及芝麻,小弟試咗其中嘅士多啤梨及芝麻,前者嘅香味好芳香,後者嘅芝麻味好香濃,口感煙韌而味道少甜。
bowl咖啡奶凍
雖然叫做奶凍,但質感似慕絲咁軟滑多過似奶凍,但咖啡嘅香味無疑甚為突出,好食
AVA個環境的確一流,讓人感到好舒適,因為客人唔太多,侍應安排座位時都刻意分隔開啲,等大家有更多空間同私隱。不過,食物質素就有啲參差,我覺得可以再做好啲,否則,嘥咗個靚場及靚景觀!

個人評分
味道:7/10
環境:9/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$220

餐廳資料:
AVA Restaurant Slash Bar
尖沙咀赫德道8A隆堡麗景酒店38樓
3550 0262

沒有留言:

發佈留言