2015年12月8日星期二

正斗粥麵專家 Tasty Congee & Noodle Wantun Shop:貴氣粉麵

正所謂平有平食,貴有貴食,正斗就喺粥麵店嘅後者,對上一次幫襯就晌中環國金店,同大佬東嘅午餐小聚;今次同朋友嚟到尖沙咀圓方店,原來已經相隔好幾年之後嘅事。
我哋嚟得早,所以客人唔多。既然開得晌圓方,就唔喺一般平常粥麵店,裝修一環就唔會太過失禮。當然,價錢方面亦又有番咁上下高消費額。
雖然正斗以粥麵專家自居,其實,除粥麵,佢仲有唔同嘅小食、點心、撚手小菜、精選炒粉麵、甜品……等等。
bowl漂爽檳城海蜇皮 $75
唔知點檳城法,所以,好奇點一客,賣相無話好標奇立異,都喺好傳統個樣。雖然啲海蜇皮切得較粗身,但無損其口感清爽帶點柔韌,帶點麻油香。
bowl香辣京都炸醬麵 $54
雖然賣到$54一客,但無論麵還是肉,份量都算足秤。麵條入口幾爽,而味道辛香而唔太辣,非常惹味,幾啖麵,一啖上湯,食完碟麵真喺幾飽。
bowl瑤柱魚翅淨水餃 $60
友人非大食型,一碗淨水餃就夠晒數,依碗水餃貴氣在用料矜貴,既瑤柱,又魚翅 ,味道亦確喺唔錯,餃皮滑溜 ,而且,包得飽滿挺身。
bowl椰汁紅豆糕 $30
本來喺打算叫椰汁桂花糕,點知啱啱賣晒,問我哋要唔要椰汁紅豆糕,照殺。椰汁糕部份有少少判,但幾香椰汁味,而紅豆大粒清甜,總算不過不失!
離開時正值晚市尖峰時間,雖然話開得晌圓方,定價就唔會好親民,唔可以當嚟食碗街坊粥麵,然而,幫襯嘅人亦唔少,大有捧場客,話晒附近都有唔少豪宅。
整體,服務及食物質素都屬中上,幾款食物都算交足晒貨。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$126

餐廳資料:
正斗粥麵專家 Tasty Congee & Noodle Wantun Shop
尖沙咀柯士甸道西1號圓方1樓1080-82號舖
2327 2628

沒有留言:

發佈留言