2015年12月21日星期一

Phoenix Sweets:無可鳳告的美味

有過一次品嚐Phoenix Sweets嘅杯子蛋糕嘅體驗,都喺今夏元創方搞咗個沖繩夏祭,多謝朋友送小弟兩個杯子蛋糕。但可是當被問及有關Phoenix Sweets時,真喺無可奉告,無乜嘢可以講,因為對佢哋嘅認識唔深。所以,今次「的」起心肝偷空過嚟元創方行吓,順道拜訪Phoenix Sweets。
第一人次嚟到,店內裝修真喺幾靚,好有童話中公主小屋嘅感覺,一室潔白亮麗。
上次已經聽朋友介紹過依間店,得知除杯子蛋糕外,仲有好多不同嘅產品。適逢聖誕,更見唔少產品化身成聖誕限定。
晌參觀期間,亦發現唔少嘢喺公平貿易、有機嘅產品!
一入門口就見到餅櫃,一個又一個的骰小巧、細緻漂亮嘅杯子蛋糕,排列整齊呈現眼前,多款唔同嘅口味都睇得人流口水。
如果有打算晌度嘆番個下午茶,不妨考慮佢個Sweet Afternoon Tea Set,$50就任揀一款杯子蛋糕,再加一樽Santa Vittoria意大利有汽果汁,相對很划算。
最後揀咗柚子(Yuzu)及玫瑰伯爵茶(Rose Earl Grey),放入精緻嘅小盒內,方便拎走。盒面更貼有溫馨提示,無需冷藏,牛油忌廉先有最好狀態。
bowlYuzu $35
以蜂蜜柚子蛋糕配100%熱情果牛油忌廉為組合,色澤金光,加上時值聖誕,多配上一小具聖誕裝飾,份外別緻。蛋糕內裡加入柚子肉及柚子皮,既有牛油香,又有柚子嘅香及蜂蜜嘅甜,而且,口感鬆軟且微微濕潤;至於啲牛油忌廉雖然以熱情果做,但無想像中咁酸,反而幾清新、軟滑、輕柔而不膩!
bowlRose Earl Grey $40
機玫伯爵茶杯子蛋糕比柚子杯子蛋糕做得更靚,粉紅色嘅牛油忌廉唧成玫瑰花形,已經襯到絕,再糝上少少玫瑰花瓣碎,主題就更突出。以公平貿易伯爵茶蛋糕伴上有機玫瑰牛油忌廉,蛋糕充滿伯爵茶茶香,同樣綿蜜鬆軟;玫瑰牛油忌廉以有機玫瑰水製作,可見其誠意及認真,而且,做得非常柔滑,富玫瑰幽香,又無死甜嘅弊病,實在出色。
前後兩次試過Phoenix Sweets嘅杯子蛋糕,都覺得水準無跌,而且,配搭有心思,晌節日更加添小道具都無額外加錢,佢哋對做杯子蛋糕嘅堅持及一絲不苟,依啲客人都睇在眼裡!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$35

餐廳資料:
Phoenix Sweets
中環鴨巴甸街35PMQ元創方Staunton 1樓S103號舖
9864 9193

沒有留言:

發佈留言