2015年12月17日星期四

奇華餅家 Kee Wah Bakery:好友狂嚐曲(45)

一到聖誕、新年,朋友間就會送贈吓小禮物,以表心意。今個聖誕都幾有食神,美味曲奇停不了,皆因又收到友好送贈嘅曲奇,喺奇華嘅聖誕限量版熊貓曲奇。
bowl熊貓曲奇
奇華一向都有做曲奇,以往都試過佢唔少款式,例如:朱古力粒朱古力曲奇、提子燕麥曲奇。至於今次嘅限量版,其實應叫季節限定,因為嬌紅嘅包裝盒印有戴上聖誕帽嘅熊貓,啜住手指,趣緻可愛,不過,內會嘅熊貓形曲奇就跟以前嘅一樣。
一盒有18片,片片獨立包裝,衛生方便。件曲奇最大賣點就自然喺個熊貓造型,可愛夠萌,喺牛油曲奇夾朱古力曲奇,入口頗為鬆化,既有牛油香,又有朱古力味,睇得又食得。
bowl聖誕蝴蝶酥糖果盒
另外,趁着聖誕佳節,仲有多一盒聖誕蝴蝶酥糖果盒,純白冬日嘅聖誕村做盒面圖案,夠晒應景。內有3款零食,包括:原味手製鳥結糖(10件)、手製杏仁小紅莓鳥結糖(10件)及玉桂蝴蝶酥(2包,每包3件)。
bowl原味手製鳥結糖
幾香牛奶味,味道清甜,唔會過份死甜,入口質感煙煙韌韌,又混和唔少花生粒增添咬口,感覺比以前做得好咗。
bowl手製杏仁小紅莓鳥結糖
真喺進步咗,以前得好少小紅莓,今次食幾粒都交足貨,落得夠多杏仁粒及小紅莓,味道甜甜酸酸,又帶點奶香,味道更有層次。
bowl玉桂蝴蝶酥
屬全新產品嘅玉桂蝴蝶酥一打開個包裝,玉桂嘅香味非常突出,相反,入口牛油味就被玉桂味冚得七七八八,然而,酥脆度就依然十足,睇佢啲一層一層嘅酥皮層就知唔喺流。
平時喺朋友請我食曲奇多,但咁大盒曲奇無理由獨享嘅,梗喺要分甘同味啦,所以,今次變咗好友共嚐曲。

個人評分
味道:7 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
尖沙咀麼地道66號尖沙咀中心UG54-57A號舖
2311 0939

沒有留言:

發佈留言