2015年12月19日星期六

奇華餅家 Kee Wah Bakery:芋頭臘鴨雙腸飯煲飯

食剩啲芋頭炆臘鴨唔夠當一餐飯,醒起屋企有啲臘腸、秋葵、金菇,而記得以前有間餐廳推出過啲「飯煲飯」,因為小弟屋企無瓦煲,所以,就照辦煮碗,整個芋頭臘鴨雙腸飯煲飯。材料有隔夜餸尾芋頭炆臘鴨,秋葵,金菇,臘腸及膶腸取自奇華嘅出品,大牌子,又老字號,較有信心。
無論臘腸定膶腸,同樣以真空包裝,前者一盒有10條,後者則有8條。盒內有張單張紙條,簡單介紹最佳食法,不過,小弟為人懶,索性一煲過咁整,當然,效果唔喺最理想。最理想喺臘腸跟米同時蒸煮,蝦眼水時再加膶腸,臨尾5分鐘先放秋葵,咁秋葵就唔會過熟。 
砌成碟頭飯,又整色整水,只喺為咗好睇啲。近期屋企煮開三色米(糙米、紅米溝白米,比例1:1:2),為咗糙米及紅米軟啲好食啲,更以熱水預先浸腍少許,此外,家中個樂聲牌飯煲更可以揀煮糙米模式,所以,個飯底出嚟個效果非常好,軟熟得嚟仍有少少咬口,吸收咗啲臘腸、膶腸嘅油香,份外甘腴。 
而啲臘腸、膶腸滲出玫瑰露嘅酒香,原先睇啲臘腸好似幾肥,蒸好後送入口,又唔喺肥得咁緊要,至於啲膶腸,的確好香,口感細緻蜜潤。當然,加埋啲芋頭、臘鴨,就香味無窮! 
雖然,今次煮飯仔似介紹食譜多過食評,但大部份嘢都喺要有煮,先至有得食,煮食煮食,就是如此!

個人評分味道:7 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
中環港景街1號國際金融中心商場1樓1018B號舖
2536 0118

沒有留言:

發佈留言