2015年12月21日星期一

宏 Hiroshi:好味到宏

雖然小弟唔喺咩抹茶控,不過,抹茶類嘅美食或甜品絕不抗拒。是夜,表姨甥女考完晒試放聖誕,帶佢嚟到The One嘅「宏」食番餐之餘,偷雞當喺預祝聖誕,唔單一嚐其綠茶甜品,更想試試其挺特別嘅海藻烏冬。
雖然話零售市道差咗,又話步入寒冬,不過,眼見今晚幫襯嘅客人都唔少。就算過咗飯市,都仲陸續有客人嚟食甜品。當然,食物有水準,就不愁無客,亦喺做生意長遠之道。
因為餐廳一邊堂座採半開放形式,所以,晌商場外已可以睇到室內環境。整間店一室光猛醒神之餘,天花五光十色嘅圓燈,令餐廳更富時代感。
餐廳頭尾牆上掛有嘅日本和服及應是西陣織之類嘅飾物,都喺店中較具和風嘅裝飾,不過,嗰套紫色嘅和服,實在搶眼。
食物選擇方面,細餐牌喺散點菜式,簡單嚟講已包括有烏冬、意大利粉、咖喱、飲品、甜品,尤以甜品嘅種類及款式之多,就明白點解飯市後仲咁旺嘅原因!
而大餐牌原來喺以套餐為主:烏冬甜品餐、飯麵甜品餐、午餐、蛋糕茶套餐……等等。
店員見我哋研究咗餐牌好耐,提議我哋試吓佢嘅海藻烏冬配甜品特價餐,只賣$99 + 10%,就有一客麵類,配一件甜品及一杯指定款式高級斯里蘭卡紅茶(註:餐牌無提,原來咩套餐都多配一客生菜絲沙律),仲喺全日供應。老實講,以尖沙咀區大商場而言,的確超值,加上又有我哋想試嘅海藻烏冬,唔使多諗,先嚟一客依份特價餐。
bowl醬油海藻烏冬麵
麵類8揀1,有烏冬,有意粉,我哋要咗既簡單又傳統嘅醬油湯底海藻烏冬,晌散點嘅餐牌見到單單一客都要$74,所以,個特價餐喺咪好抵呢!咪以為得淨烏冬,仲有兩片叉燒、筍乾、鳴門卷、粟米同蔥花,初時望落仲好似細細碗,撈起有幾多烏冬麵。海藻烏冬食起嚟味道又無話好特別好特別嘅感覺,但口感仍然好滑溜,混入海藻,點都覺得健康啲,哈哈;而叉燒多肉少肥,較啱我哋口味,入口亦算鬆化,筍乾又帶點爽脆,醬油湯底亦不俗,清甜不膩,整體就喺一碗健康嘅烏冬麵。
想抵食,自然繼續向套餐進發,飯麵甜品餐就正正有多款選擇,咪會錯意「飯麵」就喺指一喺要飯,一喺要麵嘅套餐,其實喺一客細飯,再加一客細份海藻烏冬麵,配一件甜品及一杯指定款式高級斯里蘭卡紅茶。我哋所揀嘅京燒銀鱈魚飯套餐,都只喺賣$140 + 10%,實在又喺另一超值之選。
bowl京燒銀鱈魚飯
餐牌禁明使用秋田米,雖然,無可能一入口就分得到咩米,但飯粒軟熟煙糯,口感不俗;兩大件銀鱈魚,既有油香,淋下醬汁,及灑下芝麻,好食!
海藻烏冬麵
湯底比起上面個醬油更清,烏冬麵質卻保持滑溜,細細碗,但拼埋個飯,實在好夠飽。
生菜絲沙律
簡單嘅生菜絲、甘筍絲、粟米粒及車厘茄,拌點黑醋,酸香開胃。
草莓香紅茶
每款套餐都包一杯高級斯里蘭卡紅茶,雖然共有4款,但每日都只供應其中一款。今晚有幸試到嘅喺草莓香紅茶,茶底清幽,細味下有少少士多啤梨果香,雖然唔重,但徐徐滲出,感覺舒服。
bowl草莓小蛋卷、抹茶小蛋卷
「宏」嘅蛋卷的確做得出色,無論草莓,還是抹茶,海綿蛋糕部份做得鬆軟有彈性,中間嘅忌廉又夠輕柔,少甜更喺現代人嘅喜好,而草莓小蛋卷中間嘅士多啤梨果肉好清甜,而抹茶小蛋卷嘅抹茶香味突出且幽香。
不過,套餐所包嘅蛋卷喺「小」型份量,食完都仲喺有啲意猶未盡,所以,我哋再追加一客店中嘅甜品推介,一於搜「茶」到抵。
bowl京都宇治抹茶軟雪糕芭菲 $88
食吓食吓先知個軟雪糕芭菲有咁多嘢,自家製嘅抹茶軟雪糕非常香滑,抹茶味濃郁;配料仲有紅豆、抹茶羊羹、團子、蛋白脆餅、杏仁片……等等,口感豐富,好鍾意羊羹依種古老和果子嘅口感,軟軟韌韌,亦鍾意團子嘅咬口煙糯。
匆匆趕去餐廳,臨走時先發覺有唔少產品仍外賣,如:蛋卷、個裝蛋糕、件裝蛋糕、杏仁蛋白餅(馬卡龍)、曲奇、餅乾條、煎茶,以及在餐廳內食到嘅海藻烏冬麵,所以,就算唔入內幫襯都可以睇睇有咩啱買買走。
如果話今晚餐飯好味到暈,未免有少少誇張咗啲啲,但主食、甜點都做得甚有水準,加上環境舒適,唯一喺晚市有時限要求,食餐飯當然問題不大,但打算同朋友會傾得耐,就要有心裡準備需按時交枱。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$180

餐廳資料:
宏 Hiroshi
尖沙咀彌敦道100號The ONE 5樓502室
2737 2665

沒有留言:

發佈留言