2015年12月26日星期六

半熟工房 Hanjuku Kobo:芝心好友

折禮日果然收到禮物,同班知心好食友是日聚一聚食餐晝賀聖誕,好友C竟然送上半熟工房嘅半熟芝士蛋糕作為聖誕禮物,實在太客氣喇!當然,小弟都早有準備,否則失禮死呀!
半熟工房嘅半熟撻賣到開行,反而依一款半熟芝士蛋糕較被人忽略。盒內有張小卡,喺咁樣介紹個蛋糕:「北海道特濃奶油芝士,配上日本幼滑麵粉和法國鮮香牛油,再以特製的烤焗方法 」製作,又睇睇喺咪咁犀利。
每盒半熟芝士蛋糕有5件,賣$85,橢圓形嘅蛋糕小巧的骰,件件更以牛油紙獨立包裝,方便取出食用,既美觀,又實用。
味道方面,當打開盒蓋,已散出淡淡芝士香味,個個烘得金黃,猶如小金磚,面面帶點焦香感,未食都已有所期待。
雖然細細個,但拎上手都唔會太輕飄飄,入口口感非常輕柔軟熟,軟綿綿嘅感覺,有少少似食綿花糖咁,然而,芝士嘅味道頗香濃,用料十足,論質素絕對做得上乘有水準,真喺好多謝食友嘅禮物。
無論賣相、口感、味道,都令我回想起曾晌香港紅極一時嘅田中家日本芝士蛋糕,亦喺嗰時令小弟認識到依一款軟綿綿嚟自日本嘅烘焙芝士蛋糕,只喺半熟工房嘅變成迷你版。但講到尾,要話佢喺「半熟」,小弟覺得根本唔喺嗰回事,不過,你話「半熟」喺指店名,即喺好似「乜乜」招牌芝士蛋糕,咁就當別論啦,哈哈!

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
半熟工房 Hanjuku Kobo
尖沙咀金馬倫道6A地下
6129 9293

沒有留言:

發佈留言