2015年12月21日星期一

D'Angelo Wine Cellar 葡萄「緣」:日本果酒大團緣

小弟一向對酒都喺門外漢,評酒都喺純粹按個人感覺,絕不專業,更講唔到咩心得。初時友人邀請小弟出席一個日本酒嘅品酒活動時,真喺自問有啲怯,不過,友人話品酒啫,又唔喺要你評酒,純粹品嚐吓日本酒,而且,大部分喺日本果酒,喺非常有趣嘅體驗,故此,即管去體驗一下,就喺一份緣嚟到「葡萄緣」(www.dangelo.com.hk)嚐酒。
葡萄緣位處商廈內,格局如一般貿易公司,但角位一處化身成吧位,陳列多款外觀精美嘅日本酒,睇到我都嘩嘩聲,但店主話依堆只喺一小部份,其實佢哋有成過百款,而且,不時有新品,因為日本酒商好興推出啲季節限定、新奇口味嘅產品。
雖然以往都有小酌一杯半杯,只不過都喺紅酒、白酒或香檳,果酒極少接觸,印象中唯一飲過就喺梅酒。不過,今晚大大話話都淺嚐咗近10款,各有各精彩,果真大開眼界。其中數款印象較深,就獻醜分享兩句。順帶一提,啲果酒絕大部分嘅酒精度都唔高,大概9%左右,又帶點果香,入口又有份清爽香甜,所以,好易不自覺飲大咗。
bowl梅仙人香蕉梅酒(720ml)
啲果酒好得意,聞一下會有好濃嘅果香味,好似之前試嘅稻田本店二十世紀梨のお酒同宮下白桃のお酒,都好香梨及白桃味,而想分享依個香蕉梅酒,又確喺聞到一陣蕉味,非常有趣。我哋先淨飲,入口先一陣陣香甜味,感覺帶少少清新,之後,酒香徐徐散發。
bowl北海道牧場牛乳乳酪酒(720ml)
奶白色嘅乳酪酒喺第一次試,先試淨飲,味道酸酸甜甜,喺益力多嘅酒精版,入口柔順幼滑。依隻酒都幾百搭,可以配唔同嘅果酒,所以,又試試混入香蕉梅酒度,酸甜度好平衡,感覺唔錯,更易入口,好啱女生或唔多飲酒嘅人飲用。
bowl梅仙人柚子胡椒果酒(720ml)
不得不佩服日本人嘅創意同心思,早段試嘅稻田本店紫蘇葉果酒,已經覺得嘖嘖稱奇,再試依一樽柚子胡椒果酒,間直抵死過癮。先喺一陣陣柚子清甜味,跟住滲出唔多辣但濃郁嘅青椒味,喺非常得意嘅果酒。
bowl宮下梅酒‧早春(720ml)
跟住試一試啲梅酒,先上場喺依一樽包裝精美嘅「早春」,酒標嘅紅梅下舞妓,令樽酒多添一份藝術氣息。據介紹,採用岡山特產嘅大梅,所以,梅味特別清爽酸香,梅甘酒醇,真喺唔錯。
bowl國盛玫瑰梅酒(300ml)
包裝較為時尚,又以對健康和美容有益為賣點嘅玫瑰梅酒,味道又會點呢?聞一聞,真喺散發出玫瑰嘅幽幽香氣,加冰淨飲可嗒出梅嘅清香,店主話不妨加啲烏龍茶,效果又會特別啲!
bowl國盛紅茶梅酒(300ml)
咪以為梅酒溝茶喺古靈精怪亂咁嚟試,其實,本身真喺有紅茶梅酒依樣嘢,國盛除玫瑰梅酒,就有一款叫紅茶梅酒。唔試唔知,一試真喺幾過癮,呷一啖,先喺梅酒嘅甘酸味,之後紅茶嘅茶味慢慢滲出,似飲梅酒,又似飲紅茶。
鏡頭之下:好友怕我哋空肚飲酒唔多好,特意買嚟Mrs. Field鬆餅,鬆餅夾日本果酒,幾趣致嘅組合,超多謝友人嘅細心。
「葡萄緣」作為一家日本酒嘅供應商,客人自不然都喺啲餐廳、酒店,亦有啲商業機構客,因為有啲日本酒細細樽,設計又精緻,極具和風,作為送俾客嘅紀念品就最好不過,以下就喺其中一款:上撰原酒浮世繪德利入(紅、黃、綠,180ml)。當然,你上到嚟想買番一樽半樽都無任歡迎。
今日嚟到品酒,小弟頓時變咗劉姥姥,「葡萄緣」就成為日本酒大觀園!見識咗好多果酒、梅酒,真喺讓小弟依隻井底蛙大開眼界。店主透露,稍後時間會搬去荔枝角更大嘅寫字樓,預祝佢哋生意更上一層樓。 

店舖資料:
D'Angelo Wine Cellar 葡萄「緣」
九龍尖沙咀山林道 23 號 12 樓 1201 室
(註:新地址:九龍荔枝角永康街29-33號兆威工業中心6樓605室)
2730 3890

沒有留言:

發佈留言