2015年12月13日星期日

Coffee Jobs:咖啡.作息

近來多咗嚟啲咖啡餐室食飯飲嘢,其實,唔算有特別偏好,只喺間唔時想同朋友悠悠閒食餐飯,晌依類餐廳感覺總喺讓人閒適,少咗份匆趕,喺喘氣作息嘅時間。今日嚟到Coffee Jobs,就喺貪其位處廣華街入面,環境較清靜,對比行出啲嘅登打士街嘅嘈雜,就已經喺另一番景象。
小店位處街角,地方唔大,但枱櫈編排唔過密,目測所見都喺廿個位左右,不過,裝修幾有特色,全店以工業風為基本,所以,一室水泥牆身、水泥地,但卻配以淺木長枱,多番半點溫暖;
最特色喺牆上掛咗唔餐具、廚具、器皿、甚至廚櫃把手……等等,感覺令到用餐都多咗份趣味。
餐牌好精簡,就喺幾張A4呎吋餐牌交待晒。有沙律、意大利粉、意大利飯、小食、湯品、廚師推介、全日早餐、輕食、漢堡……等等,飲品方面就有多款咖啡、朱古力,以及多種特色咖啡及沙冰。點餐、送餐都有店員招呼,但就無需加一服務費!
bowl蜜糖燒南瓜沙律 $78
諗住喺Cafe啫,估唔到隻沙律碟咁精緻,雖然喺食沙律唔喺食隻碟,不過,賣相靚靚感覺自然會愉快啲,再者,啲沙律又無話擺放得雜亂無章,印象大大加分。
個沙律以雜沙律菜為主,淋上油醋及蜜糖,再伴以少少車厘茄、煙肉碎及另一主角燒南瓜。沙律菜入口好清新爽脆,食落嗦嗦聲,而燒南瓜嘅口感卻有意外驚喜,好軟身,但又有爽口感;此外,細節位喺你會嚐到啲黑醋杰啲同濃香啲,都喺先煮一煮過嘅心思。
bowl檸香帶子意大利粉 $118
餐牌所見,有3款意大利粉及1款意大利飯,其實,意大利粉或意大利飯嘅好壞最能直接睇到廚師嘅手勢,不過,點意粉定點飯,都猶豫咗一陣,最後揀咗一客檸香帶子意大利粉,因為見佢英文喺寫住in cream sauce and lemon,好想知喺點樣。
意大利粉中加入少少煙肉碎、三色燈籠椒絲作點綴,讓雪白嘅忌廉汁睇嚟無咁乏味,而個忌廉汁做得好香好細滑,無起粉粒,仲令到個意粉好掛汁;至於粒帶子大粒又厚肉,好有睇頭,略煎過保持刺身嘅柔軟口感,味道好鮮甜,足證用上靚貨。不過,檸檬香味似乎隱若,事後有機會同廚師交流,原來佢話個刨啱啱壞咗,原意喺出菜前再刨啲檸檬菁(即喺檸檬皮皮屑)落去,讓意粉嘅熱力逼出檸檬香味,而又唔會有種酸味嘅感覺,依家改用檸檬汁就似乎未達預期嘅效果。
漢堡亦喺店家嘅招牌菜式,所以,我哋亦揀一客睇睇有幾招牌。漢堡共有3款:香辣車打漢堡($128)、意式磨菇漢堡($128)及美式三重芝士漢堡($138),每一款漢堡都配上薯條及沙律菜。最後,同親友商議好一陣,決定揀意式磨菇漢堡,喺因為用上大磨菇(Portobello)外,又以松露蛋黃醬做汁醬,睇嚟會幾特別。
bowl意式磨菇漢堡 $128
個漢堡份量頗大,單睇件漢堡牛肉就已經有成吋厚,最好就兩三個朋友分嚐。牛肉採用美國貨色,自家手製,食得出鬆化唔死實,又夠肉味,而最欣賞喺佢煎件漢堡牛肉恰到好處,表面有少少焦脆,裡面好似牛扒五乘熟咁,帶少少粉紅,並且極富肉汁。而大磨菇切成絲,炒香放在牛肉之上,配搭上熱溶嘅車打芝士,軟熟嘅包身,的確好好味。唯一挑剔,個松露蛋黃醬嘅松露味欠突出,唔夠個性,另外,雖然食得出有質素,媲美啲大店,但以依區嚟講,加上喺咖啡小店,定價相對進取!
飲品方面,一系列咖啡就唔少得,亦有數款特色咖啡,好似Ginger Latte、Tiramisu Latte……等等,本來都想貪得意試新嘢,不過,由於之前晌Doux飲過杯Rose Latte,覺得好好飲,所以,就想重溫多一次,並想將兩者比較一下。
bowlRose Latte $36
杯玫瑰鮮奶咖啡雖然唔知個拉花喺乜,猶如外星烙印,不過,睇到紋理細緻;入口好順滑平衡,既有咖啡醇香,又有奶泡嘅綿密感,更唔少得玫瑰嘅幽香,明顯玫瑰糖漿唔會落得太重手,以保持各方平衡。而且,唔使攪,更唔使落糖,每啖都味道及口感都一致,確喺一杯沖調手勢上乘嘅鮮奶咖啡。
Milk Chocolate $48
親友要咗一杯Milk Chocolate,初時覺得收成$48感覺有啲貴,不過,飲完又發覺喺另一回事。佢哋連杯朱古力都會打奶泡、拉花,花形圖案拉得漂亮,但依個都喺其次,朱古力採用60%朱古力製作,喺真正朱古力,並非搵粉開沖,怪唔得親友話個朱古力味感覺特別醇厚。點知佢用60%朱古力?就喺問店員Milk Chocolate同Deluxe Chocolate有咩分別時所講,聽完佢講咪有興趣試吓喺點,最可惜喺後者暫未有供應!
因為食得飽飽就無試佢啲甜點,有機會先再嚟試吓,相信都有一定水準。由於星期日嘅食晏時段,客人都唔算多,所以,服務都好到位。期間咖啡師及廚師都有走出嚟問問客人嘅意見,睇嚟都好有心去改善食物嘅質素及多了解客人口味,小弟都分享咗幾句愚見。同親友傾吓家事之餘,仲研究吓飲飲食食,我哋輕輕鬆鬆、好悠閒舒服咁渡過咗一個周日中午!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$205

餐廳資料:
Coffee Jobs
旺角廣華街3號百利達廣場地下3號舖

沒有留言:

發佈留言