2015年12月24日星期四

Black as Chocolate:焦蕉積積

最新一間過江龍餅店就喺趁聖誕前開業嘅「Black as Chocolate」,晌台灣已有多間分店,以精品級朱古力蛋糕為主打,除季節性產品外,店內每日都喺主力賣兩、三款蛋糕,感覺不其然跟新加坡過江龍Awfully Chocolate初落戶香港時有所比較。

店內裝修簡潔,一邊白櫃之上就陳列是日所供應嘅蛋糕及高雅嘅包裝盒,另一邊就喺落單、包裝嘅櫃位,無乜太多花巧裝飾,就只有黑與白嘅對襯格調。另外,有幾張高腳枱櫈,不過,喺俾買蛋糕嘅顧問坐吓,因為暫時未有件裝蛋糕或其他產品出售。
因為店內只有兩個店員,又多人光顧,每個蛋糕都喺有單先取出,入盒,綁上絲帶,故此包裝需時。雖然暫時只賣幾款主打嘅產品,趁等蛋糕嘅時間,睇睇仲有咩季節性產品,當中嘅玫瑰蜜桃荔枝朱古力蛋糕、芒果百香果朱古力蛋糕及百利酒櫻桃朱古力蛋糕都喺頗有趣嘅口味。
蛋糕附送6人份量紙碟同餐具,仲要搞鬼到將啲餐具起個名俾佢叫「天使湯匙」或「惡魔叉」,一向天使都唔可以同惡魔共存,所以,你只可以揀其中一套。當然,仲有一個選擇,既然拎返去屋企食,就好似我咁兩者都唔需要。
bowl焦糖香蕉朱古力蛋糕 $398
漆黑黑嘅外形,蛋糕面上以焦糖漿晝成嘅螺旋紋就喺佢嘅標記,可謂簡單位型格。切開一層又一層嘅朱古力蛋糕夾香蕉蓉,香蕉蓉仲清晰可見一絲絲香蕉肉,依對老拍檔相遇又喺帶嚟味覺嘅滿足。
個蛋糕攞嚟喺同屋企人晌平安夜開大餐時食,當然唔可以就咁切開幾件就算,點都要搵啲新鮮黑莓同無花果嚟伴一伴碟咁先嘆嘅。個蛋糕帶有濃郁嘅朱古力香味,對比起海綿蛋糕嚟講,佢嘅濕潤小弟就覺得有少少似班尼士,而且味道帶甘苦,入口又唔覺得滯膩,加上面層嘅朱古力漿,又點會唔香濃至得;由於焦糖佔嘅份額唔多,所以,食落都唔會太甜;蛋糕中嘅香蕉蓉,夠熟夠甜,夾上朱古力好平衡,所以,大家都讚佢好食。
後記:多謝姨仔咁辛苦煮大餐,有鹵牛展、煎蝦碌、焗蜜糖雞翼、凱撒沙律、黑醋菠菜葉及海鮮寬條麵,食到大家飽一飽。
幸而,小弟帶嚟個蛋糕都唔差,就算大家食到飽飽,都仲咁捧場清晒個蛋糕,咁就知個蛋糕嘅味道好掂啦,故此,都值得被個蛋糕「招積」一下!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$70

餐廳資料:
Black as Chocolate
銅鑼灣蘭芳道1號地舖
2608 1121

沒有留言:

發佈留言