2015年11月9日星期一

星巴克咖啡 Starbucks Coffee:好友狂嚐曲(42)

能夠繼續寫多篇「好友狂嚐曲」,當然又喺要多得好友嘅心意啦,送小弟一小包星巴克嘅意大利脆餅「Almond & Raisin Biscotti」,但亦有唔少人當佢喺曲奇。記得以前晌工聯會學整曲奇,教過依一款意大利脆餅,嗰時個阿Sir話,依款嘢做法似麵包,食落唔知喺餅乾,定曲奇,喺一種幾有趣嘅脆餅。
基本嘅版本喺以杏仁為基礎,不過,依家有落果仁,有落朱古力,好友所贈嘅喺杏仁搭提子。
一包有4條,個樣「膚色」 黝黑, 內裡有唔少杏仁同提子,入口脆脆硬硬,質感較為粗糙,好有質感,食落仲有少少果皮(唔喺中式陳皮曬乾嘅果皮,而喺蜜餞咗嘅橙皮),以及輕微玉桂味,不過,由於質感粗,唔喺人人識欣賞,故不妨浸浸咖啡食,效果不一樣。
其實Biscotti喺意大利文,解作烘焙兩次嘅意思,即喺點解?小弟摷咗家中本「日嚐甜品2」(大坑Jam Bakery店主Anita所撰寫),抽咗製法嘅最尾一段俾大家參考,就明白咩叫做烘焙兩次。
今次晌公司嘅蛇王下午茶就無沖咖啡,反而泡杯香茶,夾啲意大利脆餅又唔錯喎。

個人評分
味道:8/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
星巴克咖啡 Starbucks Coffee
旺角彌敦道636號銀行中心1樓10-16號舖
2953 0225

沒有留言:

發佈留言