2015年11月3日星期二

Crostini Bakery & Cafe:好友狂嚐曲(41)

上一篇「好友狂嚐曲(41)」分享過「第一麵包」嘅唧花牛油曲奇,估唔到隔無耐,又試到另一間店嘅唧花牛油曲奇,就喺晌觀塘紮根,已擴展至全港有十多間分店嘅「Crostini」。食友好有心,因為唔喺咁經常見面,早兩個月就送上生日禮物俾小弟,就喺佢嘅「罐裝曲奇禮盒」。
寶藍色包裝盒,簡單嘅金線屋仔圖案,貫徹一向嘅歐陸風!
其實,Crostini嘅產品唔喺第一次試,晌「好友狂嚐曲(16)」就介紹過佢嘅伯爵茶杏仁曲奇,然而,今次嘅禮盒裝又豈止得一款曲奇。打開包裝罐,內有三大包曲奇產品:雜錦曲奇、蝴碟酥、牛油曲奇,而且,每一包份量都幾多。
bowl雜錦曲奇
叫得雜錦,起碼都有幾款曲奇,包括:松子南瓜籽曲奇、朱古力榛子曲奇、咖啡合桃曲奇、綠茶紅莓曲奇和伯爵茶杏仁曲奇。Crostini嘅曲奇牛油味唔會太重,所以,各款曲奇本身嘅味道都食得出,雖然唔算話好濃好突出;此外,佢啲曲奇好鍾意配堅果類食材,如榛子、合桃、杏仁,口感蠻脆,以求口感搭夠。
bowl蝴碟酥
外形絕對輸蝕晒,因為唔單止粒大粒細,而且,大部份蝴碟形欠奉、酥皮欠層次;入口鬆脆度唔輸蝕,只喺牛油香味好弱,好聽啲就較健康,難聽啲就毫無風味。
bowl牛油曲奇
唧花外觀幾工整,大小都好一致,比起蝴碟酥,製作明顯無咁「求其」。真喺唔知喺咪健康關係,就算牛油曲奇嘅牛油味都算唔上好濃香,叫做OK咁啦,口感就好鬆化。
話時話,Crostini嘅食評都有唔少,但絕大多數都喺講佢嘅件裝凍餅、原個蛋糕,少部份會講吓佢嘅麵包,而提及佢嘅曲奇就寥寥無幾,唔知咁算唔算喺對佢曲奇質素嘅一種啟示呢!

個人評分
味道:6/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(生日禮品)

餐廳資料:
Crostini Bakery & Cafe
荃灣青山公路398號愉景新城L2層2020號舖
2377 1891

沒有留言:

發佈留言