2015年10月17日星期六

Paul Lafayet:賞心悅目小圓餅

事緣入到去蝴蝶村做探訪,難得入到嚟屯門,就無理由食個晏就閃,所以,都周圍逛吓,不過,星期六嘅屯門,一樣多人到不得了,結果就只喺行咗一陣就返歸。費事兩手空空,除買咗啲零食,就有少少「專登」過嚟屯門市廣場嘅Paul Lafayet,買件片裝蛋糕(Loaf Cake)返去同老婆下午茶。
因為上次試過佢哋出品嘅Lemon Cake,入口有實在感,又滲出檸檬清香,配一杯咖啡真喺幾嘆架。所以,今次咪「專登」買嚟孝敬佢。
bowlHazelnut and milk chocolate cake $25
蛋糕口感微微濕潤,但質感結實,加上朱古力味非常香濃,內藏不少榛子及果仁,榛子更沾滿朱古力,甜蜜濃郁,喺下午茶嘅好拍檔。
bowlMarble cake $25
喺經典嘅款式,以牛油蛋糕包住朱古力口味,雖然唔及上述嘅榛子牛奶朱古力口味咁有驚喜,但襯杯紅茶,同樣喺一份享受。
此外,見一櫃色彩繽紛嘅馬卡龍,齋睇都賞心悅目,原來,最少買兩個都有個小盒裝住,真喺有心思。今日嘅下午茶就加加碼,片裝蛋糕配馬卡龍。
bowl開心果 Pistachio $20
佢哋出嘅馬卡龍晌質素上無庸置疑,睇睇賣相就知手功了得,小圓餅做得好細緻,外觀完整,無崩無爛。青綠色嘅開心果味,睇見就有種清爽嘅感覺,小圓餅入口煙韌富質感,滲出點點杏仁香氣,又加入咗開心果仁碎;而中間餡心好軟滑,開心果味算得上濃郁,感覺嚟得自然。
bowl紅莓 Raspberry $20
嬌艷嘅紅莓味似得火辣辣,又會否綻放另一份驚喜?外層同樣煙韌,口感細緻,餡心嘅紅莓果醬慢慢散發出酸活嘅紅莓香,不造作,唔浮誇,格外討人歡喜,但甜味超重就要接受一下佢哋依個個性。
以往,都曾經試過唔少味道,如柚子、荔枝、伯爵茶、玫瑰……等等,但每次再試,就總有份喜悅,甜點就喺有咁嘅化學作用,而咁精美嘅甜點,化學作用就更大。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$45

餐廳資料:
Paul Lafayet
屯門屯盛街1號屯門市廣場1期1樓Kiosk 2號舖
2411 1211

沒有留言:

發佈留言