2015年10月31日星期六

明彩海鮮酒家 Ming Choi Seafood Restaurant:執身彩賀死佬回歸

死佬飯局自上次五月嘅三聖添鮮局之後,因為死佬之一孔七兄大病一場,所以,拖到依刻先搞番次打邊爐聚一聚,順道賀佢回歸,大步「攬」過,今餐雖然唔齊腳,都算有特別意思,又可以一齊嘻嘻哈哈吹水食飯。之前打邊爐,多數去飯堂「新星」,貪其唔貴,材料夠鮮,不過,今回想試試隔離街嘅「明彩」,任食火鍋,全包價,最啱我哋依班大食死佬,條數好圍啲。
開得晌荔枝角福榮街尾,入夜鬼影都無隻,明白主力喺做街坊生意。傳統酒家格局,望落客人都喺街坊多,一入門口就有部長、經理埋嚟打招呼。星期六晚嘅晚市,差不多座無虛席,目測所見都喺嚟打邊爐多。不過,9:00pm過後只得番幾枱客,皆因9:00pm後嘅任食火鍋時段都只喺平得嗰$10。
任食火鍋,任點任食任飲2.5小時,星期六晚每位全包價$158,包湯底、茶芥、加一,唔使怕失預算。湯底共有7款,但需視人數可選湯底數量,我哋人多勢眾可以揀兩款。
bowl三文魚、冰鎮海蝦
除咗火鍋生料任點之外,仲有任食三文魚及冰鎮海蝦,趁個湯底無滾起,點咗三、五、七碟返嚟食住等。估唔到,啲三文魚又幾得喎,幾新鮮,又夠油潤,加上件件厚切,入口啖啖魚,所以,食完一輪個湯底未滾再點多一輪;而冰鎮海蝦亦都無欺場,一碟有十多隻,隻隻有番咁上下大,唔會蝦毛咁細,就算再點都一樣俾咁大碟我哋,果然足秤任食。
bowl重慶雞窩
個重慶雞窩先滾起,當然趁熱辣辣食,都OK喎,滾起嚟激發辛辣香氣,入口雞件夠辣夠惹味,肉質又幾嫩滑,不過,只得半隻雞,一人一件唔使眨眼都無晒。
bowl甘筍粟米海底椰
一個濃湯,另一個湯底就要清一啲,不過,個甘筍粟米海底椰湯底又清得緊要,得好少料,幾嚿甘筍,幾嚿粟米,好似無乜味咁,總之要個皮蛋芫茜湯可能仲好。
各式時蔬到出面攤檔自取,時刻都保持4款新鮮蔬菜供應,而側邊就喺醬料自助區,金銀蒜、芫茜蔥花、沙嗲、辣椒、豉油……等等擺晒晌出面。
打邊爐點可以無汽水,一櫃百事、七喜、美蓮達、樂怡仙地、嘉士伯、竹庶水(酸梅湯缺貨)任取任飲,絕對令人飲得暢快。我哋就啱啱坐晌雪櫃隔離,非常就手,罐裝嘢唔知飲咗幾多,但竹庶水前前後後都拎咗成7渣,飲嘢都抵番晒。
火鍋生料
睇張點菜紙,一共有近60款嘢食,不過,部份交叉咗講明無供應,但有啲剔完又剔,好似金錢牛展、炸魚皮,成晚都無嚟,然而,整體大部份食物都有貨,嚟親亦都好足數。
9個大漢成晚唔停咁點,唔停咁食,點點埋埋好多嘢,小弟就唔逐樣講,盞嘥大家時間,俾啲相等大家有個參考之餘,亦概略睇睇質素大概喺點。個人而言,俾百零蚊任食,佢哋啲質素已經算好唔錯,食落感受到啲料頗新鮮,尤其手切肥牛、廣島蠔、脆肉鯇、鮮魷魚,真喺夠晒鮮味。
食到尾,個湯底咁香濃,配公仔麵或烏冬就最好不過,雖然只喺大光麵,並非出前一丁,但個湯底咁精華,搭大光麵都OK啦。
仲有幾個死佬都仲未夠喉,「安哥」兩份手切肥牛、一份雜丸及公仔麵,加啲沙嗲,整碗茶記版沙嗲肥牛雜丸公仔麵,夠晒滿足嘞。
今回大家都好盡興,飲又飲到夠,食又食到飽飽,而且,啲阿姐招呼唔錯,有求必應又快手,期待下一次嘅死佬飯局,應該會喺一、二月嘅蛇宴或團年飯喇!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$158

餐廳資料:
明彩海鮮酒家 Ming Choi Seafood Restaurant
長沙灣福榮街552號聯邦廣場地下1-3號舖
2762 9138

沒有留言:

發佈留言