2015年10月1日星期四

樂農 Happy Veggies:不樂俗套

自從老婆轉咗多食素菜,出街食飯搵地方都多咗留意啲素菜館,就算唔喺素菜館,都會揀多少少喺素菜嘅菜式。今次藉着細妹生日,就揀咗以聘用聽障員工嘅社企餐廳「樂農」一試,樂農都開咗好一段日子,由灣仔開到嚟旺角,佢嘅背景都唔使多介紹。位處旺角港鐵站附近,非常方便,而一出電梯就喺整間餐廳嘅地方。
一室木枱木椅,裝修簡約,不過,正中間位置嘅枱櫈就肯定有啲逼,好在我哋被安排坐晌近窗嘅位置,感覺會好好多,最入面又有個房,無人訂就變成公眾席。而店員均穿上青綠色T恤,睇落都格外醒目,而且,咪以為佢哋全部都失聰,有部份只喺弱聽,所以,有啲店員都可以溝通到,此外,佢哋個個都殷勤有禮,可謂「無聲勝有聲」。
仲有,餐牌內都有少少手語「教學」,三幾個手勢,簡單易學,非常有趣。
而每款餸菜都圖文並茂,部份菜式更註明所用食材,認真貼心。數一數,有多達70款菜式,一啲都唔少選擇。就算喺做素菜,都唔會太過因襲陳舊,好似部份菜名:「攬頭攬髻」、「千與千層」、「老友鬼鬼」、「阿茂整餅」、「夠薑蕃薯糕」等等,都顯得不落俗套。更重要喺店家有5大堅持:少鹽、少糖、少油、無味精、無製成食材。 
如一般酒樓,會收茶錢$10位,亦有加一服務費,不過,由於餐廳都有其他嘢飲供應,如咖啡、奶茶,養生飲品、黑麥汁……等等,如惠顧一款,可減收一位茶錢。
bowl雪耳南瓜羹 $78
個南瓜羹幾得喎,幾滑溜之餘,好香濃嘅南瓜味,內有有少少金菇碎同雪耳碎,添幾分咬口,而且,一窩都幾多,足足分到7大碗。
bowl老友鬼鬼 $88
以個砵仔上枱,賣相仿照焗魚腸,幾可以假亂真。當然,依個素菜版無魚腸,但加入咗油炸鬼、鮮腐竹、粉絲,內裡口感滑滑綿綿,但稍為有少少過濕,蛋面亦有少少脆,整體不俗。
bowl椒鹽琵琶豆腐 $68
依家啲琵琶豆腐都好少見到真喺做到有個琵琶形,都喺搓成球就算。琵琶豆腐入口香脆,裡面非常軟滑,椒鹽味下重啲就仲惹味。
bowl鐵板黑椒紫菜卷 $78
又喺另一道惹味嘅菜式,皆因加咗好多黑椒去炒,以鐵板上,食到尾嗰件都仲咁熱。主角以鮮腐竹捲住紫菜做成,煙韌有咬口,鮮腐竹好濃豆香,而配菜豐富,有好多款蔬菜,至「有營」。
bowl咕嚕惹味球 $78
點講都好,始終喺素菜,都少少怕細佬妹食唔慣,所以,揀多道又喺以惹味行先嘅菜式。猴頭菇扮排骨,外觀OK喎,當然食落口感較煙韌而非肉感,味道酸香開胃,又多蔬菜配料,個人而言,只喺嫌個茨汁打得太厚。
bowl原籠蟲草花淮山雜菌糙米飯 $68
料多就無庸置疑,飯面鋪滿蟲草花、淮山粒及雜菌,雖然喺咁,但依道籠仔蒸飯味道偏為清淡,只喺飯粒有少少荷香,而且,話雖糙米飯,但飯內只喺加入少許紅米,可能擔心有啲人食唔慣糙米。
甜品有熱有凍,前煮喺生磨合桃露,而後者喺布甸及一啲中式糕點,又即管點少少試試。
bowl香芒冰凍布甸 $18
個布甸質素不過不失,其實個口感有啲似啫喱,唔夠軟滑,但勝在落咗唔少芒果。
bowl夠薑蕃薯糕、香滑芝麻糕 $18 / 任選兩件
件蕃薯糕好夠薑味,但蕃薯味就欠奉,至於芝麻糕就好香芝麻味,可惜,兩件糕嘅口感就一般般,入口比較死實。
本來原意喺帶啲屋企人試吓健康嘅素菜,又可以撐吓啲社企,不過,似乎細佬妹就唔太欣賞啲素菜,只好下次食番啲大魚大肉補番數,哈哈!

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$150

餐廳資料:
樂農 Happy Veggies
旺角彌敦道726號7樓
2568 8181

沒有留言:

發佈留言