2015年10月9日星期五

Häagen-Dazs:冰封我心

我依等食棍親戚,無咩叻,死淨把口,就即喺「為食」。今晚上到親戚屋企黐餐,查實就唔止為餐晚飯,主要喺慶祝表姪女生日快樂,而生日(雪糕)蛋糕嚟自Häagen-Dazs嘅出品。
表姪女貴為表哥表嫂嘅小公主(其實都唔細,已經喺中學生),蛋糕款式揀番「小公主」,都好順理成章。基本味道喺士多啤梨雪糕,可免費轉指定雪糕口味,所以表嫂就轉為曲奇雲呢嗱口味,而定價為Mini $359、Regular $469、Large $579,我哋依個就喺Regular裝,有兩磅重。如轉意式脆底,則需另外加錢,Mini加$20,Regular加$30,Large則加$40。
好老實,賣相就真喺夠晒萌,細路女就一定鍾意。
雖然,買嗰時都溫馨提示,建議食之前兩小時拎出嚟攤,仲教你用熱水熱住把刀嚟切蛋糕,不過,效果都未喺好理想,等小弟負責切嘅時候,個餅心好似冰封咁,真喺鋼刀都插唔入,用盡九牛二虎之力啦,切到我手軟呀。
蛋糕嘅下層喺曲奇雲呢嗱雪糕,我哋齊齊都再攤多一陣,感覺好啲,無咁硬,開始軟化番,但始終唔及齋買雪糕就咁食咁理想,雲呢嗱雪糕中藏有好多濃郁嘅朱古力碎曲奇;而雪糕面上邊喺牛奶雪糕及士多啤梨醬,整體味道都只可以話喺OK。
小弟一向諗標題都耍小聰明,搞吓食字,不過,今次就無食字成份,「冰封我心」只喺語帶相關。為人父母,養育孩兒真喺一擔心機,不過,今晚見表嫂為表姪女專登買個咁靚嘅雪糕蛋糕俾佢慶生,但佢仲一臉不歡,平時又唔多乖,有啲冰封我心嘅感覺,依家啲細路真難教!

個人評分
味道:6/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$60

餐廳資料:
Häagen-Dazs
尖沙咀彌敦道63號國際廣場地下低層5B舖
2655 9070

沒有留言:

發佈留言