2015年10月16日星期五

Espuma:蕉思暮想

Espuma中環店唔喺第一次嚟,但對上一次已經喺大半年前嘅事,當時一時興起為試佢個全日高茶。今次就無話特別要試啲乜,只喺朋友想搵個靜局好迤啲嘅地方食飯吹水,大家同喺中上環工友,所以,小弟就建議嚟依度慢慢坐、慢慢嘆!
環境舒適有氣氛,上文都講過想同老友靜靜局吹吓水,所以,刻意挑餐廳最尾嘅位置。而是夜果真旺場,全餐廳都擠得滿滿,好在揀個死角靜局位,望出去喺中環商廈景,下面喺藝穗會街景,最緊要唔太嘈,服務都好到位,無話客多而有咩甩漏。
對照番自己對上一次食評,餐牌唔同咗,做得比以前精緻,好多菜式都加入照片參照,亦有啲新菜式,不過,我哋點菜都喺隨心意,並無專登揀新款式。
bowl西班牙火腿菠菜奄列 $68
喺Espuma嘅特色前菜,所以,介紹俾朋友試試,不過,今次嘅奄列顯然有少少過熟,但又未至於太老,口感嘅軟滑度稍遜,蛋內有薯仔、火腿及菠菜蓉,但後兩者唔喺好多,所以,食味又未夠突出。
bowl蕃茄芝士意大利飯球 $68
初次接觸依一種意大利飯球,感覺幾新鮮,一客有6球,配自家製沙律醬及沙律菜。飯球炸得金黃,脆口感雖然有,但咬落有啲乾,口感有少許硬,但內裡嘅芝士及蔬菜粒,令個味道又幾滋味。
bowl西班牙薄餅 $98
薄餅有兩款選擇,用得店家名字起名嘅Pizza Espuma(西班牙薄餅)應該會特色啲。的確,個薄餅意外地咁好食,除咗啲黑毛豬火腿令個薄餅鹹香惹味之外,撒上大量巴馬臣芝士亦居功不少,加埋西班牙辣香腸、亞枝竹,真喺用料豐富;而個餅底嘅厚度喺薄身軟底,唔會太厚好似食麵包咁。
bowl酥皮香蕉朱古力蛋糕 $68
酥皮、香蕉朱、古力蛋糕就算唔喺咩甜品組合無敵鐵三角,3樣都喺小弟喜歡嘅食材,拼埋一齊,效果絕對輸唔得去邊。朱古力蛋糕有啲似班尼士,好香濃,只喺無合桃嘅版本,面面在咗一層香蕉蓉,不讓朱古力味獨領風騷,一樣咁有「蕉」氣,而包裹外層嘅酥皮,做到酥脆已達到應有效果,所以,本道甜品既有口感,味道又有個性。
bowl西班牙油條 $48
可選配朱古力醬、煉奶或咖啡醬,額外加醬汁每款俾多+$6。不過,啲「油條」比預期稍遜,因為造型似乎做得參疵,賣相較為巖巉,其次,雖然咬落柔韌卻唔夠熱脆,比之前食有啲失準,拉低咗甜品一環個分數,還好嘅喺輕輕一層沙糖、玉桂,唔過甜。
bowl鮮奶咖啡 $36
Espuma嘅咖啡一向喺另一賣點,老友話佢杯鮮奶咖啡入口醇香細滑,只喺拉花唔夠細繳,伴一小件燕麥曲奇,多添半分寫意。
bowl朱古力榛子瑪奇朵 $42
我本身都喺鮮奶咖啡嘅愛好者,不過,今回就試咗杯瑪奇朵,即喺意式濃縮咖啡加奶,而依杯更加入朱古力榛子醬,記得要攪勻先好飲,因為啲朱古力榛子醬沉晌底,入口充滿榛子香味。
今晚菜式嘅水準算得上保持到,薄餅及酥皮香蕉朱古力兩道菜頗有驚喜,後者誇張啲講,食完之後更有種朝思暮想嘅感覺。不過,Espuma初初開業喺以西班牙菜嘅Tapas及優質咖啡為賣點,但似乎幾經轉變後Tapas嘅形象越嚟越淡化,取而代之所有菜式都顯得「國際化」,然而,咖啡則依然出品高質。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$235

餐廳資料:
Espuma
中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場M88 17樓
2973 6088

沒有留言:

發佈留言