2015年10月31日星期六

Doux:嘩嘩嘩.眾取.寵下午茶

嚐甜品、嘆高茶,絕對喺令人心情愉快嘅節目,難得一段時間無見嘅老友找伴,話之前到訪過嘅一間主打提供Art Dessert嘅樓上甜品店啱啱推出咗個英式下午茶套餐,拉埋小弟一齊嘆番個下午茶。
Doux位於旺角嘅乜乜商廈(因為只有門牌,無大廈名),地點一啲唔難搵,因為早前就嚟過樓下嘅樂農食晚飯。一出電梯以假牆間隔開用餐區,感覺比起樂農無遮無擋好啲。此外,高樓底,枱椅編排唔密集,空間感足。
一列窗口位就更喺剎食位,唔單因為喺啲軟綿舒服嘅梳化椅,挨晌一旁全是落地大玻璃窗,雖然望嘅都只喺樓景,但感覺讓人更感開揚,陽光斜照下,更添活力,心情都開朗好多。
雖然嚟嘅目標明確,但都八吓英式下午茶以外有咩好食。餐廳有提供午餐,$55-$68,都喺啲健康輕食為主,附送咖啡或茶,加多$18有多一客精選甜品。
話明喺甜品店,主打就梗喺甜品,餐牌一面喺各式甜品,唔單止名字特別,配搭亦似乎好有心思,單點或配飲品變為套餐都得;另一面喺各種飲品,咖啡、朱古力、熱茶、特飲……等等。其實佢哋有部平板餐牌,不過,普通版餐牌我認為有需要做番精緻少少。
講到個英式下午茶,個平板餐牌描述得好簡單,只喺話包括迷你三文治、各式迷你甜點,每位包一杯茶或咖啡,一位用收$188,兩位用則收$336(+10%),然而,飲品選擇較基本餐牌上多,部份要額外加錢。再問吓會有啲乜,原來店主想彈性啲之餘,更想俾客人多啲驚喜,一早乜都講晒,就無晒驚喜。
嘩嘩嘩!依個喺對個英式下午茶好基本嘅反應,因為店家做咗兩組純白色嘅托架,將13款各有特色嘅鹹甜點,一拼呈現晌你眼前,的的骰骰,琳瑯滿目,賣相絕對喺要先嘩眾取寵,而晌燦爛陽光襯托下,猶如一場食物「花生騷」,爭妍鬥麗,令人目不暇給,謀殺咗記憶卡唔少容量。基本上每一款食物都無話一個指定名稱,以下名稱都喺取自食物嘅款式及味道而命名。
bowl1.青瓜車厘茄三文治
薄薄一朕牛油,配上薄薄一片青瓜,以車厘茄及刁草作點綴,清爽嘅一口三文治,作用喚醒一吓味蕾。
bowl2. 煙三文魚三文治
煙三文魚甘香油潤,夾晌上下兩小片麵包中,塗上酸忌廉牛油,撒點細蔥花,油甘香味更突出。
bowl3. 焦糖青蘋果鵝肝多士
第一輪嘅鹹點,就喺依一款多士最得小弟歡心,唔好怪我對焦糖偏心,襯微酸嘅青蘋果,既甜又帶酸,層次感強,而青蘋果下有鵝肝醬,味道豐盈,配一小件脆卜卜嘅多士,口感一流。
bowl4. 炒鴨絲迷你漢堡
迷你漢堡的骰可愛,包身亦非常鬆軟,內裡塞滿鴨絲,而鴨絲惹味油香,真喺咪走「堡」。試過4款鹹點後,已覺得喺認真而富心思嘅出品。
bowl5. 檸檬蜜糖芝士蛋糕
跟住喺嚐嚐甜嘅時間,先試依款造型花俏嘅蛋糕,充滿檸檬蜜糖香味,餅身口感柔滑,而裝飾嘅花花喺用糖粉做,當然可以放入口,只喺得個甜字,哈哈。
bowl6. 綠茶慕絲豆腐奶凍
慕絲配奶凍喺甜品常見嘅組合,加多隻糖粉小蝴蝶,立時變得可愛。綠茶慕絲做得既有綠茶嘅醇香,又如絲般幼滑;豆腐奶凍,豆跟奶味都好平衡,挺實而唔會好削,基本功非常紮實。
bowl7. 藍玫瑰卷
超迷你嘅瑞士卷,最大亮點喺其瑰麗嘅湖水藍色澤,有種出水芙蓉嘅少女味道。一啖放入口,卷蛋鬆軟無比,忌廉軟滑得很,食用嘅玫瑰散發幽幽花香,真想要多一件再回味。
bowl8. 檸檬、白松露馬卡龍
店主話馬卡龍喺自家製,雖然共有兩款味道,一甜一鹹,可惜每款只有一粒,為咗大家都試到,需切為一半。
檸檬夾心馬卡龍實在有驚喜,除做得光滑完整外,咬落先脆後煙韌,驚喜位唔止中間嘅檸檬醬調校得滿有清香,更神來之筆加入一片糖漬檸檬片,真喺富心思。
相比起檸檬馬卡龍,白松露馬卡龍就顯得平穩,味道亦如預期般帶濃濃松露幽香,同樣喺高水準出品。
bowl9. 棒棒糖蛋糕
波板糖?朱古力?餐牌唔講咁多,就喺等你試出驚喜。其實,佢喺棒棒糖型嘅朱古力蛋糕,外層包住一層朱古力軟漿,味道不俗。
bowl10. 伯爵茶冬甩麵包
一輪甜點,又再回歸到鹹點之上。首先迷你麵包圈做成冬甩型,掛晌自製「晾衫架」嘅外賣相,已夠玩味十足。入口,麵包帶點韌性,伯爵茶味徐徐滲出,配一口咖啡,感覺寫意到極。
bowl11. 紫薯、黃薯脆片
兩款小食等去到尾聲先品嚐,其實,按個人喜好先後次序喺好其次。先食啲薯片,仲諗緊會唔會喺來貨,事後向店主查詢,原來同樣自家製,新鮮即炸。雖然算唔上好脆口(可能喺我哋等到臨尾先食而影響咗個效果),但好有誠意,況且,少油少鹹,感覺健康啲。
bowl12. 巴馬火腿餅乾條
油潤嘅巴馬火腿捲住餅乾條,鹹香、香脆,好食。
13. 提子鬆餅
英式下午茶又點可以少咗英式鬆餅嘅一份。撕開迷你鬆餅,睇到質感綿密,入口卻十分鬆化。無論搽上自家製桂花黑糖,抑或芝士忌廉同吃,當相當味美。
bowl玫瑰鮮奶咖啡(+$15) 
小弟食甜品向來打死不離鮮奶咖啡,今次亦無例外,不過,就加啲料要杯玫瑰拿鐵。咪以為就咁加幾片食用玫瑰花瓣就了事,入口每啖都滲出幽香嘅玫瑰味,襯托出醇香嘅咖啡味,拉花未夠細緻亦變得無緊要。
bowl桂花烏龍茶(+$15)
朋友喜歡甜品配熱茶,貪其有減膩之效,所以,要咗一壺桂花烏龍茶。茶色清澈,先淺嚐一啖,既有桂花嘅芬芳,又有烏龍嘅甘香,配甜品真喺效果不俗。
晌個咁輕鬆悠閒嘅環境下,一口氣試咗咁多款鹹甜美點,又跟老友暢談近況、飲飲食食、旅行軼事,真喺一個愉快嘅下午。

個人評分
味道:8/10
環境:9/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$200

餐廳資料:
Doux
旺角彌敦道726號18樓全層
2808 2520

沒有留言:

發佈留言