2015年9月9日星期三

夏宮 Summer Palace:宮敬不如從命

早前分享過奇華餅家嘅「鴛鴦奶皇」,喺今年食嘅第一個月餅,中秋佳節,月餅嘅嘢邊會一次過食得晒,所以食啲又寫啲,而第二個食到嘅港島香格里拉酒店中菜館夏宮嘅出品,依份厚禮喺公司客送嘅,故此,就自然喺酒店級高檔貨色。既然喺客送嘅,當然恭敬不如從命,一到下午茶時間,同事就自動波切嚟一齊分享。
不愧喺五星級酒店貨色,外盒採用香檳金,包裝已經顯得寧舍高雅;而內裡8個「迷你蛋黃白蓮蓉月餅」加以橙紅色紙盒再以獨立包裝處理,甚具東方色彩,咪睇佢啲盒仔一高一低唔整齊,原來刻意設計,方便抽出嚟。
月餅印上「夏宮」二字,線紋清晰,一刀切落去,回刀已見到鹹蛋黃嘅黃油,打開一睇,直頭流晒油,而且,餅皮夠薄。入口,白蓮蓉軟滑清香,就算喺白蓮蓉,甜膩都在所難免,不過,呷啖茶,又一小啖月餅,感覺會喺不一樣。
多謝個客,等我哋有多日嘅蛋黃白蓮蓉月餅下午茶,乘機鬆一鬆,抖一抖!

個人評分
味道:8/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(客人送贈)

餐廳資料:
夏宮 Summer Palace
金鐘法院道太古廣場二座港島香格里拉酒店5樓
2820 8552

沒有留言:

發佈留言