2015年8月1日星期六

Pati by Lassana:勇廠工友食堂.大嘆超值午餐

有好多食店為咗避開啲昂貴嘅鋪租,都選擇去工廠區開鋪,所以,依家去啲廠廈搵食絕對唔喺咩奇聞。不過,有一類開晌工廠區嘅食肆,就成日搞到神神秘秘咁,門口無招牌,無水牌,連一張宣傳單張都無,仲講明只招呼工友,依啲就喺所謂廠廈食堂,喺用緊食堂嘅牌照,所以,唔可以咁張揚,但就唔淨止招呼工友。今日,就同朋友勇闖位處荔枝角嘅Very Food Court工友食堂,一嚐百變午餐。
小弟家住美孚,荔枝角工廠區我久唔久就會過嚟,因為要去附近一間上樓嘅整餅材料鋪買嘢,佢啲日本麵包粉真喺抵過超市賣嘅金象牌麵包粉好多,故此,要搵Very Food Court入口一啲無難度。入到去,跟一般美食廣場分別唔大,都喺包含多間食店,唯一唔同就喺「中央買飛」,即喺點食物集中兩個收銀處,而唔喺每間食店各自為政。
嚟之前一早已鎖定目標,就喺Pati by Lassana,因為佢嘅姊妹店Spade by Lassana同The Pudding Nouveau均試過,知其水準去到邊,對其出品甚有信心,中伏率低。況且,整個美食廣場,佢個鋪面及食物賣相,相比起又的確吸引好多。
每周精選都喺啲意粉餐,定價$43,並包一杯熱飲,以其一向質素,算喺抵食,就好似Lassana啲咖啡,一杯都值幾十蚊啦!
此外,一人自選午餐就吸引啲,皆因$59就可以自選1款主菜、1款配菜及1款沙律,仲有包一杯一般餐飲,如想轉飲意式咖啡或特飲,都只喺加多$10,超划算。只可惜星期日原來店方休息,想晌星期日嚟嘆個早午餐都唔得。
bowl主菜類
據店員講,主菜不時轉款,就算只計今日嚟到,主菜都有成8款選擇,包括:芝士龍蝦仔碎蛋拖鞋包、煙三文魚碎蛋牛角包、吞拿魚墨汁包、巴馬火腿芝士百吉包、BBQ汁燒排骨、炸蟹餅、炸魚柳及韓式炸雞。因為身體啱啱好番無耐,熱氣嘢就唔啱我,所以,瞄著啲包款。
bowl配菜類
都有好幾款選擇,但唔喺普普通通嘅炒什菜、炸薯條,而喺有忌廉芝士焗薯、鮮炒雜菇、芝士焗菠菜及原個焗薯。
bowl沙律類
沙律也意外地多款式,唔喺「求求其其」嘅沙律菜撈啲油醋,而喺睇得出用料不賴及製作認真嘅出品,有煙鴨胸沙律、紅菜頭沙律、凱撒沙律、意粉沙律、華都夫沙律、地中海沙律共6款。
bowl芝士龍蝦仔碎蛋拖鞋包、原個焗薯、華都夫沙律 $59
依個就喺小弟一人自選午餐嘅組合,包款晌芝士龍蝦仔碎蛋拖鞋包及吞拿魚墨汁包之間取捨,最終揀前者,因為龍蝦仔聽落始終都喺貴料啲啲,心理覺得著數少少;而配菜真喺好難揀落手,幾款都想試,結果揀咗原個焗薯,因為睇賣相靚仔啲囉,哈哈;沙律一眼就睇中華都夫沙律,因為依家好少地方有做依款經典沙律。
bowl芝士龍蝦仔碎蛋拖鞋包
個三文治包非常足料,龍蝦仔、芝士、碎蛋、生菜絲堆到個包滿一滿,材料入口感覺新鮮,龍蝦仔肉帶少少鹹鮮味,配合生菜絲嘅清爽,以及蛋黃醬嘅濃香,個包無論味道,抑或口感,都極有層次。問過店員,原來所有麵包唔會一次過大量做,差唔多賣晒就再做,依個就喺可以即場製作嘅加分位!
bowl原個焗薯
話佢賣相靚仔就喺因為佢唔喺就咁得個焗薯,仲加咗好多碎蛋同煙肉,塞滿成個焗薯表面,所以,個人覺得最佳食法喺將個焗薯一開四,將碎蛋同煙肉鋪均4小件焗薯,咁就令焗薯更有味道,薯味亦都突顯啲。不過,如果啲煙肉做得碎啲,個人就覺得更好。
bowl華都夫沙律
簡單又好食嘅華都夫沙律,最適合夏天食,因為以青蘋果及紅蘋果為主,所以,味道酸爽清新,加上合桃碎、提子乾,加添口感。
bowl鮮奶咖啡 +$10
一人自選午餐只包一般茶啡,但嚟到Lassana嘅姊妹店,點可以唔試佢啲鮮奶咖啡架。雖然,依度做嘅比較有少少快餐形式,個拉花亦都無咁靚仔,不過,質素依然,個咖啡香醇以外,奶泡打得唔錯,撞落啲濃縮咖啡中亦夠均勻。
bowl煙三文魚碎蛋牛角包、原個焗薯、紅菜頭沙律 $59
友人嘅組合,樣樣我都黐少少試,詳細就唔多寫喇,不過,真喺食得出絕無迤做,每樣嘢都製作認真,尤其個紅菜頭沙律,紅菜頭本身都喺貴價食材嚟,而且又營養健康,入口清甜,最貼心更加入橙肉同蘿蔔,令味道更多元化。
正如上文所講,飲杯有水準嘅咖啡都要幾十蚊啦,有到過一啲連鎖三文治店或咖啡店食過嘢,就知道一份高質素嘅三文治、原個焗薯大概賣幾錢,甚至一個普通嘅生果沙律杯都收你廿幾、三十蚊啦,所以,Pati依個一人自選午餐真喺抵到無朋友!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$59

餐廳資料:
Pati by Lassana
荔枝角青山道688-690號嘉名工廠大廈地下VeryFood Court 11-12號舖
2393 0888

沒有留言:

發佈留言