2015年8月25日星期二

熨烤達人 Mr. Iron:熨手韓燒

早前睇雜誌見到依家新韓燒店,再加埋睇到食友嘅食評,搞甚麼「熨斗」韓燒,覺得幾得意過癮,但又見到有啲負評,所以,十五十六試唔試好,最後大家都話試,原因都喺貪新鮮。
可能新店關係,又喺位處旺區,交通方便,所以,晌門口見唔少人等位,雖然訂咗位,都要等一陣先有枱,韓燒果然人氣依然。
踏入店內,內裡一如好多韓燒店,型格行先,石屎牆,曲形辛鐵,營造成一個小洞穴咁款;不過,「電油筒」圓櫈外,餐枱就有別常見嘅不銹鋼,改以木枱,添加咗一份暖和感。而抽風系統採用上抽式活動抽風管,效果算OK,至少枱枱坐滿時都唔會煙霧彌漫。
叫得韓燒店,燒烤當然喺主打,以牛肉嘅種類最多,此外,唔少得雞肉、豬肉、海鮮、蔬菜;仲有一啲餐前嘅開胃小食,如沙律、紫青瓜、八爪魚……等等,以及多款香口菜式同飯麵。
我哋先點飲品,邊飲邊等個爐「慶」熱,而飲品選擇唔多,就喺頭上吊住個餐牌度,Cider Special、韓國罐裝果汁,一隻手都數得晒。
bowlLychee Cider Special、Strawberry Cider Special $43
小弟揀咗款荔枝西打,之前晌元朗一間韓食店都試過依款飲品,貪佢冰涼清爽夠大杯,西打有少少似檸七味,全無酒精成份,溝入少少荔枝糖漿,一邊食熱辣辣燒肉,一邊飲住涼朕朕嘅西打,爽呀!友人嘅士多啤梨西打,賣相有啲「肉酸」,但味道不錯嘅,佢話感覺似飲緊士多啤梨味嘅梳打。
bowl青提汁 $22
另一位友人怕飲唔晒,所以,揀咗細細罐嘅韓國青提汁,依一款果汁依家晌好多韓國菜館都有,味道較為清怡,內裡又少少果肉。
bowl爐邊烤蛋
記得第一次食韓燒嘅爐邊烤蛋,只喺淨蛋嚟,跟住又見識過加入韓式泡菜嘅版本,今次晌熨烤達人,就喺粟米、芝士及泡菜嘅自助版本。由店員淋上濃濃嘅蛋漿,再自行按個人口味加上配料,等到食完啲烤肉,臨尾就有嫩滑烤「三式」蛋食。
bowl脆卜卜大園手攪飯 $68
無論烤蛋又好,烤肉又好,等到有得食都需時,所以,店員推介我哋試試佢話個熱門手攪飯,見有唔少客都點,我哋見幾得意又點一客嚟試試。
雖然話喺「飯」,不過,飯佔嘅比例唔重,配料有蟹子、吞拿魚、青瓜絲、蛋絲、脆米及蛋黃醬,食法喺將所有材料拌勻,再紫菜捲入迷你雪糕筒,再放入配料,好似食手捲咁,但就多咗雪糕筒嘅脆口感,而饀料因為有多種材料,又加有青瓜及蛋黃醬,所以,味道豐富,開胃清爽。相信女生或小孩都喜愛依個手攪飯,之不過,撈出嚟「飯」就好多,但雪糕筒只得兩個,又無得另外再單叫雪糕筒,故此,之前就變成當佢喺淨食嘅前菜「沙律」。
bowl泡沫咖啡炸雞 $128(半份) / $188(全份)
原來依度都有賣韓式鐵剷菜式,曾經試過芝士排骨,所以,就揀咗泡沫咖啡炸雞,有半份或全份,夠彈性,我哋人少少自不然半份夠晒數。
雖然話半份,其實都唔少,而且,賣相甚有心思,底層喺芝士漿,以瓦斯爐熱住,墊底有紫薯蓉及咖啡忌廉,初頭我哋以為喺分開食,原來又喺撈勻嚟食,真喺見識少,不過,撈勻咗個樣就無咁好睇,但味道就有啲層次,唔會淨喺食炸雞咁單調。反而,最有驚喜喺雞件唔單止去骨,仲釀入芝士,一咬爆漿,「芝」味無限。
因為「餐前」食咗個大園手攪飯,又加半份泡沫咖啡炸雞,所以,入到正題就唔敢點太多,牛、豬、海鮮就每類要一款,志在過吓韓燒癮。
bowl厚切五花肉(150g) $105
晌其他韓燒店見嘅五花肉通常喺切好一塊塊,但依度就原件過,不過,都鎅開咗少少。燒五花肉就喺「熨斗先生」嘅登場時間,亦喺搵店員幫幫手嘅時候,因為五花肉採用厚切,燒得要有技巧,經佢講解及少少示範,大概都捉到門路。
先燒底面兩邊,每邊大概3分鐘,並以「熨斗」壓實,目的喺令表面燒得平均,而且,加快燒封外層,鎖住肉汁免流失,跟住就棟起佢燒兩側,最後剪成一件件再燒一燒,燒至金黃就差不多,再辣多陣有啲燶邊就仲焦香惹味。其實,據店員講,個「熨斗」晌燒豬皮、魷魚鬚、魚柳時就更發揮到佢個用處,可以壓住令食材唔會咁易捲曲。
至於件五花肉,充滿油香,肉質夠晒軟腍,又有咬口,入口好有肉香,包生菜食就最好,可減低油膩感。
bowl北海道帆立貝 $118
燒完五花肉,換咗個鋼絲網。帆立貝睇落又大又新鮮,燒帆立貝要好有耐性,因為需要燒嘅時間較長,而燒好嘅帆立貝大概會縮水咗兩乘左右,但味道鮮甜,口感非常柔軟。
bowl特級雪花牛(150g) $180
一客特級雪花牛(150g)有8片,每片大概成人兩隻半手指粗,色澤鮮潤,油花分佈平均。因為牛可以比較生食,所以,個人而言,將兩面燒到上色我就覺得OK喇,雖然枱上有醬油及韓國辣椒醬,小弟就喜歡淨食食其原味多啲,的確,牛肉既腍滑,又富油香,實在「脂」味無窮。
服務方面唔錯,換碟、換網基本嘢都做足,只喺見太多客,有時又要幫客燒吓五花肉同海鮮,佢哋都變得招呼唔徹所有客,好易被客人覺得有種務失嘅感覺。後尾計計數,好似幾款套餐仲抵食。
可能有啲人覺得個「熨斗」喺花巧嘢居多,但又真喺有佢實際用處,當然,食材質素先喺吸客嘅重點,食過今餐,都總算無咩失望!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$260

餐廳資料:
熨烤達人 Mr. Iron
旺角洗衣街147號地下
2336 6308

沒有留言:

發佈留言