2015年8月6日星期四

Chateau Aqua Oyster & Restaurant:蠔邁不羈

食法國菜,真喺唔可以趕,要慢慢食,慢慢嘆,咁先體驗到當中嘅飲食樂趣。經朋友推介摸到上嚟荷里活道嘅Chateau Aqua Oyster & Restaurant,單睇店名,就知喺一間嘆生蠔嘅法國餐廳。是夜同親友嚟到月下共酌,應該只喺小酌,拋開工作煩惱,好好細味每道菜餚。
餐廳在大廈3/F全層,地方非常寬趟闊落,兩邊偌大嘅玻璃窗,可以睇到樓下街景。一入門口有個巨型魚缸,牆上嘅電視不停播放跟海洋相關嘅紀錄片,連同店名採用「Aqua」一詞,足見店主應喺愛海之人。再者,木地板、木枱配枕手皮椅,一室法國莊園內嘅小餐館,坐落挺舒服!
此外,又有唔少跟酒嘅相關擺設、書藉,雖然,全部都喺法蘭西字,唔多識睇,但感覺挺有趣。
晌樓下見到佢有個午市餐牌,寫住「For Your Health, We Only Serve Bottle Water “FREE”」,初頭都諗,免費得嘅都喺啲普通牌子嘅蒸餾水,請你飲又飲得幾多。
枱枱早已放低兩支藍色樽身嘅玻璃樽裝水,再細望,喺嚟自意大利Santa Vittoria嘅礦泉水,雖然,唔太認識依個品牌,亦唔知要幾錢一支,但咁嘅安排已俾人一份好體貼、優質嘅感覺,唔會有種斤斤計較、賺盡分毫嘅印象。
喺翻餐牌睇吓食乜嘅時候,餐牌外套以真皮做,加入一啲磨擦陳舊感,夠型格。而菜式選擇真不少,分頭盆、沙律、薄餅、意大利粉、主菜及甜品。
又有一系列烈酒、餐酒、啤酒、雞尾酒、咖啡、茶……等等供應。此外,牆上不時有啲廚師精選,不妨留意下,而廚師精選菜式,亦唔止列晌牆上嘅黑板,大可問問店員有咩推介!
由於今晚嚟食飯嘅目的之一都喺為咗生蠔,所以,生蠔拼盤唔少得。Chateau Aqua原來主力賣法國蠔,是晚一共有7款法國生蠔,$54-$56一隻,當然一客8隻嘅生蠔拼盤就最划算啦,賣$388,即平均五十蚊一隻都唔使。
bowl生蠔拼盤 $388
揀咗其中4款,包括:Carine、綠翡翠、Lambert及La Beesse Blanche。店家開蠔有自己風格,細心去咗帶子位,方便食用,雖然有人會覺得去咗帶子位,唔知會唔會被人換包,但生蠔嘅嘢,鮮唔鮮其實一食就知。幾款蠔嘅口感都喺偏向爽脆,而且,蠔味濃厚,礦物海水味強烈,餘韻悠長,咬到帶子位會感覺到有微微清甜。事後跟店主傾開,原來佢哋唔會搵大量清水去沖啲蠔,所以,保持蠔身嘅海水原味。
bowlDomaine du Bouchot, Pouilly-Fumé Pascal Kerbiquet 2011
雖然小弟唔喺好酒之人,但小酌無妨,嚐生蠔,飲點白酒真喺幾唔錯。依支白酒酒精度有成13%,半杯起,一杯止,我都OK嘅。酒色清澈,都易入口,味道圓滑,帶少少甜味,可以平衡一下生蠔嘅海水鹹味。
bowl鮮拆長脚蟹肉沙律 $188
依個喺是日嘅廚師精選之一,主要以鮮拆長脚蟹肉嚟做主體,蟹肉、蟹膏,再加少少麻油提味,唧啲檸檬汁,簡單而味鮮,又帶點海水鹹味,啖啖蟹肉絕對食得夠豪爽。拆肉喺好花功夫嘅一件事,所以,除了味道,亦喺食手工,仲有伴碟嘅沙律菜都有少少細節位,因為啲沙律菜唔喺就咁執幾炷放上碟,仲撈咗少少橄欖油同黑醋,清脆醇香。
bowl煙三文凱撒沙律 $78
個凱撒沙律對好多餐廳都喺好基本嘢嚟,有脆麵包粒、煙肉碎,加埋清爽嘅羅馬生菜,只要用料唔差,喺零意外嘅。而依道煙三文凱撒沙律嘅加分位就喺除有落少許芝士粉外,更刨下一小片一小片巴馬臣芝士,仲有啲煙三文魚捲起花形都捲得好靚,而且,味道亦鹹香油潤。順帶一提,個凱撒沙律可揀配煙三文或巴馬火腿。
bowl白酒忌廉汁煮托托蜆 $168
因為店主話有批靚蜆返貨,成為今日另一廚師精選,有新鮮嘢就梗喺把握機會一試啦。托托蜆依個名字都喺第一次聽,所以,好奇都多問幾句,大蜆嚟自新西蘭,仲話喺刺身級,生吃都可以,不過,食過生蠔就最好試試白酒忌廉汁煮。大蜆肥大肉厚,味道鮮甜,個汁底亦都咪錯過,香滑而帶微微酒香,兼有少少香草及忌廉甜味,直頭可以當湯飲。
bowl燒羊腿配特色燒汁伴薯菜 $428
雖然話喺羊腿,但喺取前腿,唔會太大隻,啱晒兩三個人共享。燒得好香口,入口出奇地唔羶喎,啱唔食羊嘅人都可以試吓。感覺頗特別,夠肉味之餘,既嫩滑,又富肉汁,近尾位外皮好脆,最好搵手食先夠晒滋味。伴菜嘅連皮烤薯,粉香薯味足,又配有大量油醋沙律菜,可以平衡番啲。
bowl法國鵝肝雜菌意粉 $108
若然怕唔夠飽,要搵啲澱粉質墊肚,薄餅或意粉就喺最好嘅頂肚之選。依一道法國鵝肝雜菌意粉,集香味及豐腴於一身,鵝肝拼雜菌,個香味真喺不得了,煮出嚟嘅意粉,既咬口煙韌,又有菌香,加上鵝肝油潤豐腴嘅味道,再者,鵝肝落得無手軟,咁好食又點可以唔俾個讚佢。
席間認識咗店主Uncle Roy,佢唔單止好客,仲好健談,經常同客人打交道,有種豪邁不羈嘅感覺,一講到生蠔、紅酒佢就眉飛色舞,亦都讓小弟學到唔少嘢!晌度食飯,真喺唔單止食餐飯,仲喺生蠔、餐酒學堂。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$600

餐廳資料:
Chateau Aqua Oyster & Restaurant
中環荷里活道49號鴻豐商業中心2樓
2347 7168

沒有留言:

發佈留言