2015年8月2日星期日

芙蓉果汁專門店:鋤強芙弱

尖沙咀嘅鋪租有幾貴相信唔使多講,地鋪嘅,角位嘅,更不在話下,依間「芙蓉果汁專門店」晌尖沙咀都多年,真喺唔知佢要賣幾多杯果汁先夠頂得住啲租金,當然,會唔會喺老細自己鋪我又唔知。如果喺前者(租鋪),咁就要支持吓小店啦,相反,如果喺後者(自己鋪),難得佢繼續賣果汁而唔喺將個鋪租出去喎,所以,都要支持吓。雖然講唔上咩鋤強扶弱,但都希望依啲小店可以繼續落去。
佢依度主打賣鮮榨果汁,而且,果汁種類非常多,又可以兩溝,$16-$22一杯,比起飲汽水、罐裝飲品,當然貴好多啦,但勝在新鮮健康嘛!
除咗鮮榨果汁,另外仲兼賣兩款即斟「糖水」:芒果西米露同椰汁西米露。如果晌糖水鋪食碗芒果西米露,都要十幾廿蚊喎,依家$9就有一杯,不過,作為嘢飲,大家明白唔會有咩芒果果肉啦。
bowl芒果西米露 $9、蘋果甘筍汁 $16
小弟一向喺慳家,就不期然揀杯抵飲嘅芒果西米露,晌炎炎夏日中,入口涼快,又唔會太冰感,個汁底都算幾夠芒果味,內裡又有粒粒咬口西米,飲完一杯的話可以消消暑;而老婆為人講健康,所以要咗一杯蘋果甘筍汁,甘甘甜甜,清新好味。
今次個食評,講果汁方面落墨唔多,只喺見小店嘅努力,都想寫番篇留個記錄而已!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$13

餐廳資料:
芙蓉果汁專門店
尖沙咀漆咸道南57-59號金馬倫中心地下5號舖
2739 6238

沒有留言:

發佈留言