2015年7月10日星期五

越泰 Viet Thai:重越輕泰

今晚只喺與朋友聚聚舊,食吓嘢,傾吓偈,所以,就唔會上咩大館子,朋友嘅提議,就喺近近哋過嚟上環嘅越泰。小弟返中環工,行過嚟就好方便啦,車錢都慳番一程。門口架有一個大餐牌,大可睇睇啱唔啱食先入去,不過,既然我哋一早約好,咁就入去慢慢睇有咩想食。
原來喺新開無耐,所以,店內環境非常新簇簇,多組2、4人枱,亦可拍埋坐上6、8人以上。裝修比較簡約,唔會有太重越南或泰菜館嘅感覺,都喺走番啲摩登、年輕嘅風格。牆上亦只喺掛少少畫作為點綴,唔太花巧。
因為朋友遲到,所以,大可慢慢睇有咩想食。趁得閒,就相機先睇,翻一翻餐牌,由於菜式包攬越南、泰國兩地,所以,選擇多的是,分類包括:沙律、越泰風味地道小食、米紙卷、越南傳統濱海、主菜、湯河、撈檬、飯品、蔬菜、湯類、啤酒、特色飲品、甜品,一應俱全,合共過百款,而且,睇落價錢都實惠相宜。
唔想傷腦筋諗食乜嘅,就最好晌套餐著手,有1、2、4、6人套餐可供選擇。由於套餐包嘅嘢多,平均消費百鬆啲,都頗合理,而最貼心喺全日都唔收加一嘛!
bowl椰汁綠豆冰 $26
未齊人,我哋幾個先頭部隊就點住嘢飲,邊飲邊傾先。小弟揀嚟依杯椰汁綠豆冰,綠豆喺用咗開邊綠豆,而椰汁冰涼透心。至於友人所點嘅鹹檸梳打、越式滴漏咖啡……等等都唔錯。
食越南菜魚露喺必備,所以,枱上再已放下一大樽魚露。反而幾樽「是拉差」辣椒醬就較少一次過見到咁多樽,可以店主都用心不少。因為小弟唔多喜歡辣椒醬,所以,就無緣一嚐。不過,店員話黑色嗰支喺海鮮醬,唔喺辣椒醬,但喺唔喺「是拉差」嘅出品就無再追問落去。
bowl水晶蝦米紙卷 $55
雖未至於情有獨鍾,但好幾次食越南嘢都不其然點咗米紙卷,店內嘅米紙卷只有3款:田園素菜、水晶蝦或軟殼蟹,因為已打算叫一客法式牛油軟殼蟹試試,所以,米紙卷就試水晶蝦。一客4件,薄透嘅越南米紙卷捲有米粉、生菜、青瓜絲、九層塔及大蝦仁,沾少許魚露,鹹鮮清爽。
bowl法式牛油軟殼蟹 $128
越南菜有一道好出名嘅小食「法式牛油雞翼」,但「法式牛油軟殼蟹」就第一次品嚐。一客有4隻軟殼蟹,每隻都開半,方便入口。軟殼蟹軟軟腍腍,又富牛油香,卻喺入口不油不膩,認真唔錯。
bowl河內香茅燒春雞 $148
以前曾食過一道冬蔭雞,實在不俗,依道就唔見有,不過,有另一款河內香茅燒春雞,燒春雞喺即叫即燒,並原隻登場,店員話可以自己切,或拎番入去由廚師代勞,哈哈,梗喺佢搞好過我哋搞啦,「盞」搞到雞手鴨腳。
切好又擺得靚靚嘅香茅燒春雞再度登場,為保持雞肉本身嘅鮮味,香茅唔太重手,可能又影相,又拎入去切,擺耐咗,皮脆度稍遜,但燒得幾焦香,雞肉又夠嫩滑。
bowl越式蝦醬炒時蔬 $65
時蔬揀咗椰菜苗,貪佢好咬口,椰菜苗非常翠綠,鹹香惹味。唔知大家有無留意,大部份菜式都以木碟或木盆盛載,足以餐廳都絕非「求求其其」。
bowl順化香茅牛肉撈檬 $65
唔夠飽嘅話仲有個撈檬墊肚,炎炎夏日食啲撈檬類就最爽,撈檬有配豬扒、豬頸肉、牛肉、雞絲扎肉、蝦餅……等等。我哋所食嘅香茅牛肉撈檬,估唔到幾大份量,內有酸白蘿蔔絲、甘筍絲、九層塔、花生碎、炸蒜片……等等,當然唔少得主角香茅牛肉,淋上魚露撈勻,味道富層次,檬粉又清爽,真喺抵食嘅飽肚之選。
今晚,多謝朋友嘅安排,等大家有個短聚,又可以食到啲好嘢,輕鬆渡過咗一個愉快嘅晚上!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$140

餐廳資料:
越泰 Viet Thai
上環干諾道中128號豫泰商業大廈地下
2362 8663

沒有留言:

發佈留言