2015年7月31日星期五

Pret A Manger 百特文治:營營色色的沙律

多謝朋友轉贈咗張百特文治嘅換領券俾小弟,雖然時間有點急,仍能夠趁限期前最後一天去換領,最就腳就喺公司附近嘅置地廣場分店。
講開百特文治都唔喺第一次幫襯,大部份人嘅心目中,都知佢主打喺賣形形式式嘅三文治,不過,依家嘅百特文治豈止三文治咁單一,產品變得多元化,有湯、有生果杯、沙律、乳酪、甜品……等等。而且,定期又有新產品推出,不斷推陳出新。
今次嘅換領券就喺新出嘅沙律超級杯,其實,唔喺太明點解唔叫「超級碗」?因為一來個外型一望就喺成個碗咁款,二來佢個英文名都用上Super Bowl啦,順理成章用超級碗都好自然!再者,佢哋又真喺有另一款營養杯,猶如迷你版嘅沙律超級杯,嗰款叫杯就貼切啲。
bowl蘇格蘭三文魚藜麥沙律超級杯 $65
是日嚟到,見有3款沙律超級杯:芝麻雞麵($58)、韓式豬肉麵($58)及蘇格蘭三文魚藜麥($65)。咁講求有營養、有特色,就梗喺揀最後者「蘇格蘭三文魚藜麥沙律超級杯」啦,最夠「營營色色」!點解咁講,成份有三文魚、菠菜、藜麥、毛豆、青豆、青瓜及一啲什錦籽仁,如南瓜籽、松子仁,全部都屬於有營健康嘅材料。
每碗沙律仲附有檸角及法式沙律汁,將所有材料撈勻,混和醬汁,味道清新,口感多變帶有不同層次,而且,三文魚並唔喺煙三文,而喺煮熟嘅三文,厚身又大件,食落油潤,怕生嘅人都唔使驚。咪睇佢份量好似唔多咁,女生一個人食絕對夠一餐,況且,對女生而言,夏日食一道沙律當午餐,既健康,又輕怡,順便可以踢走悶熱。
bowl有機鮮奶咖啡 $31
諗嚟諗去,都喺要杯鮮奶咖啡,原來咖啡喺有機嘅,感覺會喺更健康。咖啡嘅味道都香醇,不過,奶泡打得較粗,而且撞入啲濃縮咖啡時都稍為「求其」咗,所以,口感唔夠平均。
雖然杯咖啡對小弟而言喺欠缺咗少少,但對百特文治嘅其他出品依然有信心,期待下一次嘅新出品!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$96

餐廳資料:
Pret A Manger 百特文治
中環皇后大道中15號置地廣場3樓321號舖
2840 0129

沒有留言:

發佈留言