2015年7月14日星期二

Bondi:反正撥亂

之前到過好幾次觀塘啲廠廈用餐,有中式,有西式,地鋪、樓上鋪都試過,好幾次嘅用餐都感覺不俗,予人嘅印象都喺有質素,而價位相宜,當中真喺不乏卧虎藏龍,好有心做菜。今晚同朋友嚟到Bondi,會否遇上另一卧虎?
晌入門口位嘅巨型雪梨市風景噴畫,畫有多個市內地標景點,估唔到連月神公園都畫埋,絕對會吸引你走埋去望個究竟。走入店內,先會發見一組陳列櫃,原來Bondi唔只喺講食,仲有講求一種生活態度,陳列唔少相關產品作零售。
而餐廳環境非常闊落寬敞,水泥地拼白磚牆,帶少少粗獷味,而整體屬簡約嘅咖啡室格局,加上是晚人客不多,空間感更覺十足。雖然每枱均放有蠟燭燈,浪漫就很難談得上,但柔和嘅燭光卻可以緩和一下氣氛。再加樖小植物在枱上,感覺又會唔同啲!
入門口右邊,仲有個可容納廿幾人嘅貴賓房,如無人訂,一樣可要求坐入去用餐。
晚市嘅餐牌好簡單,幾頁紙就睇晒。共享嘅散點菜式,有湯品、小食、前菜、海鮮、意粉、主菜,每個類別都有三幾款選擇,更列明無加一及開瓶費,不過,如果帶蛋糕嚟切,就要收番$50切餅費。
另外仲有一張餐牌,就喺二人用嘅晚市套餐,包一客前菜、兩客餐湯、一道意粉、一道主菜、甜品或飲品二選一,實價$528。
bowl廚師沙律 $78 
是日嘅廚師沙律喺煙鴨胸芒果沙律,啲煙鴨胸切法有別平時常見嘅橫切,而喺直切,所以鴨胸片比較長形,最鍾意喺已去咗表皮,無咁油膩,卻仍有煙鴨胸嘅燻香;不過,啲芒果咁處理就唔太欣賞,一來要個客刮起啲肉先嚟食,麻煩咗,二來刮出嚟嘅芒果肉變得細細粒,無晒口感,此外,亦唔見得咁做法好睇。如果廚師夠刀功,切成薄片,捲成花形,仲賞心悅目啲。再者,沙律菜實在放得少,啲沙律菜好似伴碟咁,所以,似頭盤多過似一道沙律!
bowl羅勒、香茅、白酒炒鮮蜆 $68
賣得$68就無期望會有好多,一客大概10隻左右,賣相方面,睇得出廚師煮好鮮蜆後,再疊過放入碗內。羅勒配香茅,幾嶄新嘅經合,加埋白酒,味道確喺幾幽香;雖然啲蜆唔喺好大隻,肉亦無話特別厚,但勝在鮮甜又無沙。
bowl鮮三文魚白酒汁意粉 $108
個意粉賣相就麻麻哋,一撮泡沫只喺裝飾,無實際嘅作用,意粉內混入菠菜葉、青瓜條、荼樹菇,感覺有點凌亂。用上鮮三文魚總好過用煙三文,因為一道熱呼呼嘅意粉配搭冷冰冰嘅煙三文真喺唔夾,之前就遇到過有啲餐廳喺用煙三文配意大利飯。至於個白酒汁意粉嘅味不俗,個白酒汁幾香,質感杰身度啱啱好,意粉又煮得咬口。
bowl澳洲牛柳(6oz)配鴨肝慕絲 $248
我哋唔介意生少少,所以要五分熟,唔知點解,論賣相,其實都見佢哋花咗啲心思,硬喺覺得有啲堆砌感,無乜美感可言。澳洲牛柳採用窄身厚切,可更保肉汁,落刀嗰下,覺得有啲韌,但切出嚟肉色粉嫩,唔似煎過火,入口質感都還可以,可能跟件牛柳本身嘅質素有關。至於嗰一小件鴨肝慕絲,甘香豐腴,柔滑可口!
甜品及飲品餐牌都喺列印晌另外一張小餐牌之上,雖然甜品列有7款,但未必全部均有供應,例如,我哋想試嘅班尼士朱古力餅就無貨,最後揀咗精選蛋糕及自家製窩夫,因為前者喺濃香朱古力蛋糕,正正可以退二求其次代替番班尼士朱古力餅!
bowl精選蛋糕 $45
「黑黑實實」就最啱形容件濃香朱古力蛋糕,全黑嘅身軀其實喺以黑朱古力蛋糕為基本,再有一層朱古力軟漿,件蛋糕嘅朱古力味非常濃郁,質感挺實而實在,有點點近似班尼士,只喺無咗合核碎啫。
bowl自家製窩夫配朱古力香蕉 $65
等咗好耐先送到,仲以為漏單,但個窩夫真喺原全唔得,賣相又喺一貫嘅亂,一睇就知喺用現成貨嘅即唧忌廉,嚟到都已經化開晒。而窩夫只有兩嚿格件窩夫,入口好硬,一啲都唔鬆軟,事後曾反映過俾店員知,佢雖然說明啲窩夫喺即叫即做,但水準實在有好大落差。
飲品方面,有咖啡、茶、朱古力、汽水及絲慕雪(Smoothie)之選,嚟到Bondi,首推喺咖啡啦,因為唔飲得都睇得呀!
bowl意大利泡沫咖啡 $42
友人嘅意大利泡沫咖啡,照樣幫佢拉花,因為泡沫咖啡都較少會拉花,一隻白天鵝,令人對杯咖啡嘅感覺都喺唔同啲!
bowl焦糖鮮奶咖啡 $42
杯意大利泡沫咖啡就忘記問友人嘅意見,所以,就講講小弟所揀嘅焦糖鮮奶咖啡,個拉花就仲厲害,似孔雀開屏喇啩,靚成咁真喺唔忍心飲落去。杯鮮奶咖啡實在沖得有水準,口感均勻,入口奶泡跟咖啡好融和,醇香兼備。
Bondi個環境確喺唔錯,幾休閒舒適,夠靜局又唔嘈,不過,以廠廈區域而言,再計及食物嘅質素,個人覺得定價略高,同埋,菜式嘅賣相真喺要執一執佢。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$350

餐廳資料:
Bondi
觀塘巧明街109號榮昌工業大廈地下B鋪
2617 6800

沒有留言:

發佈留言