2015年6月30日星期二

首爾家韓國料理 Seoul House:墨首不成規

同哈韓嘅朋友當然投其所好,食番韓菜,幾類韓菜中,朋友覺得食韓燒最過癮,有氣氛,又可以自己動手燒吓,所以,小弟是晚就撓埋雙手等食。
踏入餐廳,發覺個鋪有啲三尖八角,但枱與枱之間拍得唔逼,部份份又有啲屏風隔住,所以,我哋就刻意揀最入嘅4人枱,多啲私人空間,又少啲騷擾,至少唔使驚嘈住人哋。此外,烤爐用下抽式抽風,即爐邊已設有抽風,效果幾好,食完都唔覺一頭煙!
雖然嚟食韓燒,但發覺其他菜式有唔少選擇,所以,韓燒方面就揀咗兩款肉,另外,再加兩款韓食。
佢哋有多款二人($428-$648)或四人套餐($838-$1,138),睇落份量十足,相信二人套餐夠晒三個人食,四人套餐亦夠五個人食。
bowl前菜
按慣例,先嚟多款韓式前菜,分別有韓式泡菜、翠玉瓜、魚片、魚乾、甜薯仔同大豆芽共6小碟。整體味道唔錯,個人較喜歡甜薯仔同大豆芽,前者粉腍微甜,幾得意,後者爽口帶麻油香,簡單美味。
bowl爐中蛋
上菜期間要點時間,除食住前菜,一開始店員已準備個「爐心蛋」,之前試過好幾次邊邊蛋,今次晌爐中間煮蛋都喺第一次,店員會全程幫你搞掂,無需費心,一砵雞蛋煮好,有啲似蒸蛋嘅感覺,嫩滑而富蛋香。真喺叫個飯,食啲前菜,加啲蛋都夠一餐。
bowl蔬菜籃
食韓燒,另一樣嘢唔少得就喺生菜,用嚟包住啲烤肉食。依道一起手就送嚟一大碟蔬菜,有生菜、紫生菜、娃娃菜,加埋甘筍條、青瓜條,後兩者可以就咁淨食,香脆可口。
bowl醃LA牛肋骨 $138
今晚簡單啲,只點一款牛,一款豬,無獨有偶,朋友所揀嘅兩款肉都喺有醃過嘅。一次過燒晒兩大條牛肋骨,油香四起,先淨食一件,牛肋肉肉香味濃,肉汁豐盈。再剪去骨位,加蒜片,包生菜食,另一番滋味,香濃中有幾分清爽。
bowl烤豬肉(辣) $128
雖然話辣,但一啲都唔霸道,只可以講喺微辣,但越食越惹味,因為豬肉調得幾透,此外,由自已燒,燒燶多少少,更加香口,又夠軟腍。
bowl炆牛肋骨 $128
其實,本來肉類都夠皮,但店員推介佢哋嘅炆牛肋骨,心郁郁又想試。一窩牛肋骨都有唔少件,而且內裡仲有少少韓式年糕同蘿蔔。牛肋骨雖然件頭厚厚,但的確炆得好鬆化入味,蘿蔔亦好清甜,但年糕似乎煮得過火少少,腍腍散散咁。
bowl海鮮刀削麵 $88
幾款韓式粉麵當中,較好奇依款韓式刀削麵喺點!睇外觀,跟平時見到嘅山西刀削麵搵刀削有啲唔一樣,似切多過削,但點都好,湯頭幾甜,而海鮮料就只喺青口同魷魚,麵就稍為腍咗啲,個人覺得普普通通。
bowl凍韓式梅子茶 $25
一邊食韓燒,就梗要一邊飲住嘢,小弟揀梅子茶,梅子香味非常突出,好有酸香消滯之感,又夠冰涼。友人就揀韓國雪梨汁,$20一罐。
首爾家都有提供甜點,包括窩夫、甜餅、鯛魚燒,其中一款叫「回憶的紅豆冰」,睇落似時下常見嘅韓式冰沫(有啲店舖稱之為雪花冰)。
bowl回憶的紅豆冰 $28(中)、$38(大)
中份只喺$28,都幾平,刨冰上灑滿黃豆粉、杏仁片、紅豆及一粒麻糬,一大兜,真喺幾抵。紅豆好清甜,黃豆粉、杏仁片撈勻啲刨冰幾好食,不過,啲刨冰質感好粗,跟平時食到柔滑嘅冰沫喺另一事。事後跟個店員問開,話以前啲韓式刨冰好粗,喺依家越做越精細,「回憶」可能喺老闆兒時嘅味道,原來如此!
臨走等電梯時,發現佢哋仲搞埋韓國菜烹飪班,實行多元化發展,隔個星期日晏晝開班,$700 / 4堂,唔貴喎。
雖然依家韓燒開到成行成市,不過,間間店都有啲唔同嘅變化,又或有幾招獨門絕招,絕無墨守成規,保守不肯改變,就好似今晚遇到嘅「爐中蛋」,又見識多一樣嘢喇!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$210

餐廳資料:
首爾家韓國料理 Seoul House
銅鑼灣邊寧頓街13-15號隆堡柏寧頓酒店1樓
3462 3340

沒有留言:

發佈留言