2015年6月7日星期日

灑家燒味小廚 Master Kitchen:耍家燒味

雖然早前入嚟屯門三聖食海鮮喺有老友揸車,不過,有咗西鐵,小弟由美孚往返屯門真喺超方便,所以,屯門站上蓋嘅大型商場V City,就成為偶爾路經嘅地方。其實,嚟V City食嘢的確有好多選擇!
每個人都有其長處,小弟就無乜嘢耍家,「為食」唔知算唔算?灑家,個名改得夠抵死,又睇吓你啲嘢食有幾耍家!
除咗一張大餐牌列咗湯麵、撈麵、生滾粥、點心,另外,仲有幾張額外餐牌喺啲小菜及炒粉麵。
如果一家人夜晚嚟,小菜套餐就啱晒喇。
人少少食餐晏,簡簡單單點啲點心、加個粥粉麵就可以嘞,但店長推介佢哋啲燒味,就改改燒味配粥粉麵啦。
bowl燒味拼盤 $128
有叉燒、燒鵝、燒肉及油雞,燒味果然做得有水準,尤其燒肉,外皮燒得卜卜脆,肉質鬆化,又無醃得過鹹嘅情況;而燒鵝喺我覺得另一好食嘅燒味,皮脆油香。
bowl南乳炆豬手 $48
一客有4大件豬手,炆得好腍,充滿南乳香,就連墊底嘅菜心都吸收點點南乳味,感覺都好食多少少,至於豬手嘅皮下嘅脂肪,入口唔覺肥,外皮好有咬口。
bowl及第粥 $43
粥底睇落都好綿,米花爆開晒,食落真喺綿滑有米香,只喺略嫌配料少咗啲。
bowl干炒牛河 $60
已有段時間無食乾牛河,友人極之喜歡依道炒粉麵,當然,小弟本身亦鍾意。個牛河算炒得乾身唔太油,食完唔會見碟底剩下好多油,而上色夠均勻,牛肉亦腍滑,質素不俗。
因為V City食肆唔少,相對上,粥粉麵唔算好特別嘅菜式種類,但喺燒味、粉麵、生滾粥始終喺我哋港式產品,又啱晒我哋口味,喺好多人嘅味道回憶,兼老少咸宜,故見到仍有唔少捧場客。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$75

餐廳資料:
灑家燒味小廚 Master Kitchen
屯門屯門鄉事會路83號V City商場1樓L1-2號舖
2338 1398

沒有留言:

發佈留言