2015年6月13日星期六

奇華餅家 Kee Wah:糉有你心

依家食糉已無分時節,尤其鹹肉糉,粥檔必備。不過,一臨近端午,無論酒樓、抑或餅店,都推出各式各樣嘅糉嚟應節,為咗搶佔生意,更會推陳出新,所以,晌依個時候,就更可以品嚐好多新口味,不得不佩服師傅們嘅創意心思。今次,就多謝朋友送嚟兩隻香糉俾小弟應節,實在有心。
若非夾埋張店家嘅單張,真喺唔知兩隻糠喺出自奇華,因為包裝估唔到極之簡單低調。
bowl合桃棗蓉糉 $50
依一款素糉啱晒我老婆,因為除咗無肉之外,合桃、棗蓉都喺健康之物,尤其前者,可幫助降低膽固醇。
切開一睇,糉心包裹住大大嚿棗蓉,亦睇到棗蓉中有粒粒合桃碎。入口糯米較為實淨,然而,軟綿嘅棗蓉卻唔單喺清香,更棗味濃郁,甜而不膩,另外,合桃粒仍有少少脆口,令人食落更添口感,所以,真喺健康宜人之選。
bowl奇華鮮肉臘腸糉 $60
奇華嘅鮮肉臘腸一向有水準,尤其自設廠房,喺食用安心嘅保證。
烚15分鐘後,鮮肉臘腸糉變得熱騰騰嘅佳態,打開糉葉,就見到喺調過味嘅糯米糉底,內藏好多蝦米同臘腸,仲有大大隻嘅花菇,口感十足。米粒經過調味,再加埋吸收咗其他材料嘅精華,所以,糉身嘅味道頗出色,又帶點油潤鮮香,對比起隻合桃棗蓉糉,又無咁黏口,其實口感有啲似食糯米雞。
見朋友附上嘅單張都無特別提及,事後先知依兩款糉都喺新出品。就快端午,有無興趣買嚟應吓節呢?又或,買嚟送俾啲摯愛嘅親人呢?

個人評分
味道:8/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah
黃大仙龍翔道136號龍翔中心LG1-01號舖
2566 8582

沒有留言:

發佈留言