2015年6月6日星期六

euro go go:睇深夜食堂,嘆清新早餐!

收到兩張「深夜食堂」換票證,真喺啱晒,因為老婆正正想睇依套電影,令小弟可以慳番百零蚊。一於近近哋,過葵芳新都會,晌euro go go嘆完早餐,就過隔離百老匯睇9:00am早場。
星期六嘅大清早,仲諗住好少人會嚟幫襯,因為好多人唔使返星期六,此外,附近又有快餐店及茶餐廳,但原來都幾多客,坐吓坐吓到我哋8:50am離開時,都有八乘幾滿。餐廳內嘅環境,又的確比快餐店好坐嘅,斯文客居多,所以,唔會好嘈吵。
早餐,一張餐牌睇晒,款式一雙手數得埋,合共只有7款。老婆想食得清新健康啲,所以,農夫比得包最啱佢,小弟就想試試牛角酥,所以,選上火腿香腸鮮茄湯通粉配熱脆牛角酥,所有早餐均配基本餐飲,如想升級飲得特別啲,如特色果茶、意式咖啡、鮮果汁……等等,可額外+$8轉飲。晌收銀處點好餐,再由店員送嚟,我頗鍾意依種銷售模式,尤其人多,唔使捧住個餐周圍搵位。
bowl熱脆牛角包
面層都幾脆,包身鬆軟就仲算鬆軟,不過談不上一個「熱」字,入口喺室溫嘅攤涼狀態,最弊喺欠牛油香,怪唔之得奉上果醬外,仲有一小盒牛油啦!
bowl火腿香腸鮮茄湯通粉
有唔少料喎,火腿同香腸落得真喺唔少,質素當然唔會話特別高,但香腸唔會好似啲廚師腸得個鹹字。至於個鮮蕃茄湯,唔算好濃,夾雜少少香草味,味道跟質感屬OK。
bowl農夫比得包
雖然幾十蚊食個「蔬菜」素包,但最緊要啱食及好食,沙律菜非常新鮮,入口爽脆,仲加有車厘茄、青瓜、紫洋蔥,以油醋調味,豈止健康,食落好清新,讓人晌大清早有種醒神嘅開始。
bowl咖啡、檸水
雖然無專登加錢轉其他意式咖啡,不過,眼前杯咖啡已夠好飲,醇香馥郁。
大多數嘅星期六,都會同老婆出街食早餐,所以,久唔久有「我的星期六美孚早餐」系列出現,今次,離開美孚,移師葵芳,亦享受到個唔錯嘅早餐。深夜食堂,每次都以一道菜式來講一個人與人之間嘅故事,我哋今次嘅早餐故事,或許就喺個農夫比得包!

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$34

餐廳資料:
euro go go
葵芳興芳路223號新都會廣場1樓168-171號舖
2428 1168

1 則留言:

  1. 很欣賞你的當食評!能和你進一步聯絡,為本店出品試食嗎? William 91060812 or william@0812.hk

    回覆刪除