2015年5月16日星期六

M18:line幫結派?

事緣我哋一班死佬好兄弟繼上年嘅新界西大食遊,再搞咗個死佬三聖海鮮局,大拆海鮮之餘,仲順道訂個蛋糕慶一慶生。見美心出咗款咁趣緻嘅Brown熊大立體蛋糕,二話不說,一於揀佢啦,問到店員邊間店拎最近三聖村,咁先知有間M18嘅餅店,位置就晌附近安定村嘅安定商場。
門面完全睇唔出喺美心嘅,鋪內嘅格局亦有別於平時所見嘅美心西餅,格調高少少,若非見到3.9澳洲牛奶卷啲包裝盒,真喺怕入錯嚟呀。
今次Line Friends 3D蛋糕共出咗兩款口味:Brown熊大朱古力紅桑子慕絲蛋糕及Cony兔兔忌廉芝士蛋糕($188),我哋一班麻甩佬黑黑實實,揀Brown熊大就應該襯啲。
切開蛋糕,由底而上,分別喺朱古力脆脆餅底,朱古力慕絲夾層內包括紅桑子啫喱及朱古力蛋糕,再以唂咕粉噴滿餅面作為Brown熊大嘅膚色。基本上,慕絲夠軟滑濃郁,海綿蛋糕好鬆軟,而啫喱中嘅酸甜可平衡番啲朱古力嘅甜味,整個組合唔算有太大驚喜,但屬於一個頗為平穩嘅配對。不過,加上造型分,的確有一定吸引力同新鮮感。
成日講人拉幫結派,即喺搞小圈子,同依班老死廿幾年,絕對唔搞依家嘢,大家有碗話碗,有碟話碟,就算半年前發生嘅嘅佔中,我哋當中都有唔同意見,但都唔會搞分化,邊個unfriend邊個咁小學雞,否則又點可以人才濟濟又嚟三聖吖。之但喺,講到分享美食,自不然最好拉幫結派,搵番啲啱咀形嘅老友共享啦!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$15

餐廳資料:
M18
屯門安定村安定商場地下C129號舖
2677 7171

沒有留言:

發佈留言