2015年5月16日星期六

佳記甜品 Kei Kee Dessert:佳大歡喜

晌屯門三聖村嘆完海鮮,食埋個美心Line Friends蛋糕,一班死佬話飽話飽,咪又喺專登揸程車落去元朗食B仔涼粉。因為今次食海鮮揀頭輪,食完未夠8:30pm,所以,去到「佳記」九點未夠,等位嘅人唔多,我哋都喺等咗幾分鐘,老闆就安排咗張三連枱俾我哋。
除B仔涼粉,「佳記」仲有唔少招牌嘢,今次都睇準埋個榴槤糯米卷!
雖然話門外等位唔多,但鋪內依然坐滿人。不過,攞位期間都發生咗段小插曲,因為我哋成13個人,兼大部份人有番咁上下身形,真喺要3張枱先夠坐。老闆先安排咗兩張,而另一張有個後生仔坐緊,無點嘢,一個人霸住成張枱,話啲朋友嚟緊,即時被老闆鬧啦,叫佢齊人先再俾枱佢。講真,「佳記」啲客流量超快,個個食十零廿分鐘就走,使唔使咁自私霸住啲枱呀!
bowlB仔涼粉 $72
對照舊年嘅食評,事隔一年多,都只喺由$70加到$72,絕對溫和,對番啲相,份量一樣咁大堆頭,唔會有種加你少少錢,但減去多多份量嘅搵笨現象。
唔使多講,一定B仔涼粉x3先夠我哋食,與其叫嚟食飯後甜品,我就覺得喺食飯後果喇。一排3大兜B仔涼粉,香蕉、奇異果、水蜜桃、蜜瓜、哈蜜瓜、西瓜、大樹菠蘿、椰果、蘆薈、木瓜、龍眼、菠蘿堆到滿一滿,繽紛七彩,實在有啲氣勢。估唔到大樹菠蘿咁受歡迎,小弟一粒都搶唔到,但點都好,淋上大量花奶,涼粉夾生果,食起嚟香夾滑。
bowl芒果糯米卷 $36
原本喺想試榴槤糯米卷($42),可惜乜榴槤產品都無,退而求其次就喺芒果糯米卷。一盒有6件,橙色糯米皮本身已加入芒果汁去做,入口又煙煙糯糯,再捲住大大嚿原條芒果肉,芒果嘅香味實在澎湃香甜,而外層沾滿椰絲,椰香成為出色嘅襯托配角。
清晒3大兜B仔涼粉,大家都撐住肚皮走,真真正正滿載而歸,皆大歡喜,而今夜嘅死佬飯局,又至此結束,要等下回再有大局,期間有時間就搞住啲細局先。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$20

餐廳資料:
佳記甜品 Kei Kee Dessert
元朗又新街置富中心7號舖
2479 4743

沒有留言:

發佈留言