2015年4月9日星期四

Tiffani Patisserie:少女蛋撻

食友對小弟蠻有心,經過Tiffani Patisserie推出咗一款「芳妮蛋撻」,趁晚上飯聚都「專登」送上兩件俾小弟帶點家,同老婆好好分享依份宵夜。咁究竟「芳妮」喺乜水?Tiffani Patisserie可以話喺Fullhouse Signature嘅姊妹店,餐廳以一個一家四口(Thomas爸爸、Tracy媽媽、Tiffani姐姐及Tony弟弟)家庭為主題,Tiffani Patisserie好明顯就喺搵咗家姐做生招牌。
包裝盒非常之少女風,粉紅跟白嘅直紋間條,本身就喺Fullhouse Signature嘅招牌簷縫標誌。而每件蛋撻以「度身訂做」嘅透明膠盒載住,盒面更印有Tiffani嘅可愛樣子,不過,奇怪在個膠蓋跟個盒喺冚唔實,皆因件蛋撻本身高過個腸盒!
匙羹亦好得意,匙羹頭喺Thomas爸爸個嘜頭。
除膠盒外,就連個蛋撻都熨咗Tiffani嘅樣,仲維肖維妙。蛋撻一向都喺新鮮出爐最好食,所以,隔咗好幾個鐘先食,一定大打折扣,蛋味一般,蛋心唔算好嫩滑。不過,蛋撻外層仍感到鬆化,只欠一份熱辣辣時嘅酥香感。
好多謝食友嘅心意,突然忽發奇想,家姐做咗蛋撻,細佬會唔會用嚟做個菠蘿包呢!

個人評分
味道:6/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(友人送贈)
餐廳資料:
Tiffani Patisserie
尖沙咀金巴利道58-60號地下A舖
2312 1386

沒有留言:

發佈留言