2015年4月4日星期六

大快活 Fairwood:我的星期六美孚早餐 ~ 快活豈要做神仙

以前寫過唔少晌美孚區快餐店嘅食評,但嚟嚟去去都喺美心同大家樂,依家卒之開咗間大快活,亦喺美孚區唯一一間大快活。其實本身對大快活無乜好感,因為以往每次幫襯大快活,食過啲嘢都喺麻麻,賣幾多廣告都好,都硬喺覺得佢啲嘢好一般。今次幫襯,都喺純粹新店開張,幫襯一下。
對比起美孚區幾間快餐店,可以好客觀咁講,真喺以大快活嘅環境最好,地方闊落唔在講,座位偏排頗寬鬆,加上一室鮮橙色,的確令人醒神好多。
此外,都留意咗好耐,近門口有啲「愛心座」,初時唔為意點解,跟其他位有咩分別,原來,依幾組枱嘅櫈喺可郁動,方便一啲坐輪椅嘅長者或傷殘人士入座,依方面晌服務上真喺提升唔少印象分。仲有,啲執枱阿姐亦好好禮貌,見你食完,執剩杯嘢飲,抹抹枱之後加句叫你慢慢坐。
快餐店嘅食物選擇來來去去都喺嗰啲,唔會有咩大驚喜。
bowl粟米蛋白奄列餐 $26 / $28 / $31
可配火腿湯通粉 /牛奶麥皮、特色腸、即炸脆香魚柳,全部配英式多士及即磨咖啡或香滑奶茶。老婆揀咗粟米蛋白奄列配牛奶麥皮($26),飲熱華田。
粟米蛋白奄列,喺食奄列以嚟最清淡嘅奄列,外皮以蛋白製作,內裡只有粟米粒及少少磨菇粒,真喺要灑少少鹽先有啲味。而我哋就鍾意夾件烘多士一起食,老婆愛健康,食得又清,所以牛油都無搽,實行少監少油。
牛奶麥皮標明採用桂格牛奶無糖麥皮,既然喺咁,煮嘅時候就更唔會加糖咁多餘,所以,入口屬淡口嘢,不過,絕對喺健康到爆之選。
bowl意大利鮮茄通粉餐 $25 / $29
只有兩款,一喺配脆皮腸,一喺配雞扒,通粉可以轉米粉,包一杯即磨咖啡或香滑奶茶。小弟要咗鮮茄脆皮腸通粉($25),配熱奶茶。
雖然話採用意大利鮮茄,不過,攞餐時見佢咗羹蕃茄蓉,再斟啲雞湯落去,所以,望落去唔覺得好濃郁,質感亦較稀,還幸入口蕃茄味都算有番咁上下。配兩條脆皮腸,真喺幾脆皮及無過鹹嘅毛病,通粉煮得亦啱啱好,但最搞鬼喺湯內加有合掌瓜作配菜。雖然成日聽人講阿活嘅奶茶好滑,個人覺得,唔知心理定情感,始終覺得茶記奶茶好。
綜觀美孚三間鏈鎖快餐店,大快活就環境好,服務好,喺食物水準一般,定價亦感覺比其他兩間高少少。

個人評分
味道:6/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$26

餐廳資料:
大快活 Fairwood
美孚景荔徑8號盈暉薈2樓218-222號舖
2856 8680

沒有留言:

發佈留言