2015年3月19日星期四

Texas Burger:招財進堡

有朋友睇過小弟晌Texas Burger嘅食評,講笑咁講問我會唔會再去,啱啱知佢哋出咗啲新款式,當然再去無妨,所以,搵個閒日,朋友同佢老婆,加埋我,三人行,再次走訪德克薩斯堡。
睇嚟小店做出到啲成績,我哋約7:15pm左右到,客人唔太多,之後,未夠8:00pm已全院滿座,門外有少量人等位,隔鄰兩張枱都見翻咗兩轉枱,有啲人真喺當食快餐咁食,食完就走,尤其外國客,喺我依啲「磨爛蓆」先掗人大半個鐘枱。睇嚟招財有方,但新包款又掂唔掂呢?
餐牌就印晌枱上嘅餐墊,亦可以睇睇收銀機位上嘅大電視。食物類別都喺小食、沙律、漢堡、意粉、特別推介……等等無變,但每個類別中就見多咗唔少款式,既然嚟試新款式,所以我哋都費事諗,新款先行。
餐廳採用先落單、付款,後送上食物。由於落單後都要等段時間,所以揀咗嘢飲先,因為我哋只點兩個漢堡,同時轉餐,故此額外揀多支飲品。嘢飲就晌收銀旁雪櫃,俾咗錢就可以自己埋去拎。
bowl意大利San Pellegrino西柚汁 $22
女士喜歡飲啲天然嘢,所以介紹佢試吓San Pellegrino嘅果汁,除西柚味(Pompelmo),仲有血橙(Aranciata Rossa)及柑味(Mandarino)可供選擇。不過,佢話雖然西柚味幾香,但總體感覺只喺不過不失。(註:+$33轉餐,有埋炸薯條、芥末酸瓜及卷心菜沙律)
bowlGuava Soda $35
較少飲嘅味道,所以,小弟揀咗支番石榴味汽水,簡單嚟講,番石榴味好突出吓,冰凍涼快,食住炸嘢、漢堡,感覺超爽。(註:+$50轉餐)
bowlRoot Beer $35
朋友揀話未飲過咩叫Root Beer,所以揀支試試,佢話個味道似沙士多過似啤酒,小弟對啤酒認識唔深,當喺得個知字。
bowl炸蝦釀秋葵 $42
感覺好新奇,一客有6條,真喺將蝦膠釀入秋葵裡面,沾粉漿脆炸,再佐以煙椒燒烤醬。滑潺潺爽口嘅秋葵,加味鮮彈牙嘅蝦膠,口感幾得意,不過,個燒烤醬味濃,較搶個蝦鮮味,如果配個帶點清新酸味嘅醬汁又如何呢?
bowl野菌沙律 $62
賣相平平,但材料好豐富,有沙律菜、烤雜錦香菌、燒南瓜、小紅蘿蔔、炸洋蔥絲,淋上芝麻醋沙律汁。感覺健康清新,食材各有不同口感,而醬汁酸酸哋帶芝麻香,喺一道挺開胃嘅沙律菜式。
試過小食及沙律,都要分享一下餐廳嘅主打「漢堡」,一共有7款選擇,招牌嘅喺德洲燒烤漢堡,廚師捱介嘅喺煙燻鵝肝漢堡,而我哋就試咗兩款新出品「史刁頓藍芝士漢堡」及「香脆鱈魚漢堡」。
bowl史刁頓藍芝士漢堡 $88
嘩!個史刁頓藍芝士漢堡超大個,一口過咬落去真喺無可能,多得老友手勢,120°角分平均分開3份,嚿6安士煙燻牛肉厚到差啲跌晒出嚟,之後食嘅時候都有啲「嗱搞」;從餐枱墊所知,內裡仲有脆煙肉、醃果醋紅菜頭、炸洋蔥絲、生菜、史刁頓藍芝士,煙燻牛肉又香又鬆軟,醃果醋紅菜頭亦好好食,不過,稍嫌汁醬偏少,脆煙肉做得夠碎唔明顯,而藍芝士再加多啲就更好嘞。
bowl香脆鱈魚漢堡 $83
個香脆鱈魚漢堡同樣份量十足,以冰島鱈魚柳、車打芝士、生菜、烤菠蘿他他醬及白酒醋脆片組合而成,芝麻包好鬆軟,啲鱈魚柳又真喺幾嫩滑,個菠蘿醬他他亦幾好食,不過,芝士的確喺少咗啲,白酒醋脆片亦唔喺好食到晌邊。兩個漢堡都轉套開係,伴上炸薯條、芥末酸瓜及卷心菜沙律,薯角炸得甘香脆口,爽脆嘅酸瓜同埋醒胃嘅卷心菜沙律可以中和一下油膩感。
bowl牛肝菌菠菜寬蛋麵 $86
食完以上幾樣嘢,老友話想追加多一客意粉,問我食唔食得落,我依啲克苦耐勞山區人當然OK啦,同樣揀咗新出品嘅牛肝菌菠菜寬蛋麵。一上枱,菌香四溢,因為除用上牛肝菌,更加入黑松露忌廉醬汁,所以,入口都一樣菌味濃香,而寬蛋麵煮得咬口,配合埋洋蔥、菠菜、即刨巴馬芝士片,鹹香清爽,濃而不膩,值得捱介。配一小件蒜蓉法包,最好夾件牛肝菌落去一齊食。
我同個朋友都算喺甜品迷,其實大家都飽飽哋,但最後都喺忍唔住,多點兩客甜品共享,估唔到兩款甜品都好得,朋友兩公婆都好滿意,讓我哋有個圓滿嘅結束。溫馨提示,兩款甜品都喺即叫即焗,製作需時,所以,最好預早15min叫定。
bowl鄉村蘋果批 $56
一客蘋果批大概有直徑6吋大細,賣相幾唔錯,烘得金黃。果然新鮮焗製,入口熱辣辣,外表酥脆,蘋果甜中帶點酸,有別常食到嘅蘋果批,肉桂味極之輕,換嚟喺以海鹽拖肥醬作調和,更加啱晒我,再者,加咗啲蜜餞合桃粒,添加多幾分口感。
bowl朱古力軟蛋糕 $52
外觀有點似班尼士,但一篤落去超軟熟,軟綿綿嘅口感,加上濃郁非常嘅朱古力味,意外哋咁好食;而雲呢嗱雪糕球取自Movenpick品牌,品質當然有保證,對整個甜品嚟講,喺錦上添花。
朋友話啲漢堡雖然唔錯,食得出用料有質素,但仍有少少改善空間,反而,估唔到甜品為大家帶嚟驚喜,整體而言,朋友都覺得值得再嚟光顧。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$195

餐廳資料:
Texas Burger
天后電氣道109號地舖
2805 7811

沒有留言:

發佈留言