2015年3月24日星期二

星之味 Star's Taste:好友狂嚐曲(35)

晌食友當中,有幾位特別有小弟心嘅,久不久就送上小曲奇作為點點心意。最特別喺佢送親嘅曲奇都唔喺出自咩大店,大多數都喺啲小店,如:Crostini Bakery & Café、Joey's、Clover Cake & Coffee House、Rachel's Cookie……等等,今次又會喺邊間呢?就喺「星之味」(Star's Taste),款式喺朱古力曲奇。
對依間店非常陌生,嚐試晌網上搵搵,雖然搵到佢哋個官網,但十分簡單,只介紹到喺由兩位曾擔任五星級酒店西餐部總廚嘅顧問及總監主理,有蝴蝶酥、杏仁酥、曲奇、蛋糕、凍餅售賣,不過再詳細啲嘅產品介紹就欠奉。
金銅色配以格仔紋嘅紙盒包裝,典雅得體。每包淨重150g,塊塊獨立包裝,確保衛生,又唔怕一次過食唔晒而潮化變腍。數過喇,一包裡面共有17塊,都唔少喎。
每塊朱古力曲奇,除咗加有朱古力粒,仲有勁多杏仁碎,平均分佈。曲奇本身已經極之香脆鬆化,而且朱古力味濃郁,杏仁又香脆,食落又唔會太油,真喺好得,兩位師傅果真唔喺徒有虛銜。
晌佢個網頁有一段咁嘅分享:「我們希望在您細嚐本店的出品時,不但可以找到味蕾上的滿足,更感受到我們所投入的心機及誠意,這就是Star's Taste星之味的宏願!」食完啲曲奇,完成感受到你哋嘅心機及誠意。

味道:8/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
星之味 Star's Taste
中環皇后大道中33號萬邦行1樓128號鋪
2613 1921

沒有留言:

發佈留言