2015年3月24日星期二

愛烘焙麵包工房 ibakery:好友狂嚐曲(36)

身邊有唔少食友都好支持小店、社企,就好似由東華三院所搞嘅「愛烘焙麵包工房」(iBakery),喺以專門訓練及聘用殘疾人士嘅社企。之前,都試過好幾次佢哋嘅出品,都喺食友所送,今次,食友趴走西環,就順道買點心意俾小弟,實在多謝晒!
收到嘅喺朱古力腰果曲奇口味,一包有7件(淨重100g),依款口味其實已曾經試過,上次嘅印象喺上佳之作。今次再食,到底如何?
曲奇入口極鬆脆,因為用上唂咕粉,朱古力味濃郁,而且,曲奇內混入唔少朱古力粒同腰果粒,要香濃有香濃,要香脆有香脆,再食,依然好味,水準不變。故此,天生我才必有用,殘疾人士一樣可以活得有尊嚴。
一個品牌嘅建立的確唔容易,經過近5個年頭嘅營運、發展、推廣,都覺得「愛烘焙」做得相當成功,希望小店繼續努力,更希望多啲人可以支持佢哋!

味道:8/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
愛烘焙麵包工房 ibakery
西環堅尼地城域多利道1號百年大廈2座地下2號舖
2816 5233

沒有留言:

發佈留言