2015年3月7日星期六

翠河餐廳 Green River Restaurant:我的星期六美孚早餐 ~ 乾翠俐落

其實,嚟過依間「翠河」食早餐,不過,嗰次無帶相機,個食評就費事寫,除非好差,反正總有機會再嚟。以早餐而言,晌美孚區咁多間快餐店、茶餐廳嚟講,小弟覺得翠河嘅質素可算中上,值得翻兜嘅食肆。不過,補充多句,午餐嘅水準就飄忽啲,前後嚟過幾次,有好有唔好。
今早兩公婆行遠少少過到嚟翠河,都喺想食好少少個早餐。對比起區內其他茶記,以及附近嘅太興,翠河嘅環境喺最好,樓底高,又光猛闊落。
早餐一個餐牌A-I共9款前後睇晒,點配點選,乾脆俐落顯示清楚,仲供應到去12:00pm先完,定價為$24-$30,其他店嘅早餐都喺咁上下價錢,至多都喺差幾蚊,所以,翠河都唔算點貴。
bowl早餐B $29
老婆要米粉,配料選煎蛋、雪菜肉絲及美式蘑菇腸。米粉跟配料都鋪得滿滿,初時仲以為啲美式蘑菇腸喺一條條,原來喺一片片,老婆最欣賞啲雪菜肉絲,因為無過鹹嘅通病,而湯底只喺一般嘅雞湯底,無話好好,亦無話差。
bowl早餐I $29
小弟嘅意大利蕃茄濃湯薯仔早餐通粉亦可以揀兩款配料,卒之點咗美式蘑菇腸及豬柳漢堡。蕃茄濃湯好濃郁酸香,內有唔少薯仔同蕃茄,豬柳漢堡雖然細塊咗啲,但感覺又唔會得嚿粉咁,清晒成碗喺非常飽肚。
bowl蒜香牛油多士
由於翠河隔離個鋪位兼做埋麵包零售,所以,佢啲包嘅新鮮度絕無懸念。我哋兩個嘅早餐都包半件蒜香牛油多士,厚切嘅多士,除蒜香,亦加咗少少香草,比起次次都牛油餐包或牛油多士點都多少少心思。
bowl熱奶茶、熱檸水
茶餐廳嘅穩膽選擇都喺揀番熱奶茶,正如之前嘅食評所講,茶底醇香,絲滑幼細,好嘅奶茶只有晌茶記搵到。
食完早餐,又喺順道逛逛街市嘅時候,買啲料煲啖湯俾一家人飲,喺周六常做嘅指定項目。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$29

餐廳資料:
翠河餐廳 Green River Restaurant
美孚美孚新村4期百老匯街69-119號地下101A舖
2370 2908

沒有留言:

發佈留言