2015年2月26日星期四

和牛燒肉.純 Japanese Wagyu Yakiniku Pure:和牛脂味大放送

日本菜之中,以烤肉為最少接觸嘅類別,對上一次食日式烤肉,真喺都唔記得幾時嘅事,今晚適逢其會,當然唔會錯過,跟友人嚟到尖東嘅「和牛燒肉.純」,一嚐多款烤肉,實行「脂」味大放送,讓滋味填滿咀。
「和牛燒肉.純」走中高檔路線,所以,消費方面絕不便宜,當然,環境、服務及食材質質會跟價錢成正比。晌吧位嘅一個木牌雕刻着「佐賀牛」(特選黑毛和牛第00789號指定),原來,佢哋專賣日本頂級純種和牛,品種嚟自日本各地,如佐賀、鹿兒島、飛驒………等等,絕不容少覤。
環境私隱度高,因為全場都以半封閉式卡位為主,前後以高牆間隔,又可以放下布簾,增加隱密度,讓客人盡情用餐而不被騷擾。
此外,經過走廊時,亦見有幾個個室,地方寬敞闊落,佈置簡約幽雅,自成一國,讓人更感自在。
甫坐低,除送上熱茶,仲有熱毛巾,喺日本高級餐廳嘅指定服務。而除咗一啲推廣嘅指定套餐,店家嘅餐牌都用上iPad顯示,分門別類,有圖有價錢,樣樣嘢都一目了然。
大部份所賣嘅肉類,都以食原味為主,所以,基本上都只喺灑少少鹽同黑胡椒而已,只有極少部份款式調過味。故此,店家提供醬油、檸角供蘸點提味之用,另枱上亦備有黑胡椒及岩鹽。
bowl特上日本產和牛肉眼 $450
餐牌首頁就喺純種嘅黑毛和牛,包含唔同部位,有西冷、肉眼、牛肩眼、牛排肉……等等,有平有貴,悉隨尊便。
一客特上日本產和牛肉眼,份量如兩隻成人手掌大小,望一眼,已見色澤粉紅嬌嫩,油花分佈細密,煞是誘人。輕燒過後,脂香四溢,入口油潤嫩滑,富肉味而甘香,油香嘅餘韻仍存晌口腔之內,不過,$450一客確實不便宜。
bowl牛舌 $108
牛舌以薄切處理,塊塊紅潤新鮮,由於薄切,所以,同樣唔使燒好耐,每面兩分鐘左右已非常足夠。牛舌質感有份煙韌嘅感覺,食落頗有咬口,細嚼而散發牛舌獨有嘅味道,小弟喜歡沾少少醬油,感覺啱啱好!
bowl日本產豚肉眼 $98
雖然日本嘅和牛名聞天下,不過,佢哋嘅豚肉亦非一般貨色。一客豚肉眼只有4大片,雖然黐住一大截脂肪,但烤燒後,又無想像中咁油膩;而且,肉質不粗不嚡,亦帶點爽口感,又無豬燥味,實屬不俗。
bowl胸外腹 $98
胸外腹據介紹喺晌橫隔膜附近嘅位置,肉質較腍身,又帶有少少雪花,所以,燒後嘅胸外腹入口好腍滑,肉汁豐盈,夾有唔少油香;再者,因為胸外腹經醃過,特別惹味。
bowl蘋果汁、西柚汁 $35
雖然,食烤肉,跟杯冰凍啤酒就最好,不過,我哋都喺揀飲果汁,酸酸甜甜可以中和吓啲油膩感。無論蘋果汁,抑或西柚汁,飲落有少少果蓉嘅質感,味道感覺又天然,唔會好假咁,實在算得上喺燒「脂」之選。
今晚滿口「脂」味,除咗搵杯果汁外,相信都要踢番幾場波燒吓「脂」! 

個人評分
味道:7/10
環境:9/10
服務:7/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$400

餐廳資料:
和牛燒肉.純 Japanese Wagyu Yakiniku Pure
尖沙咀加連威老道96號希爾頓大廈1樓3號舖
2723 3868

沒有留言:

發佈留言