2015年1月3日星期六

重慶麻辣燙:燙手新貴?

晌美孚區,以米線為主打(其他餐廳、茶記兼賣嘅唔算數)以前就只得「景村雲南米線」,舊年尾晌隔幾個鋪位就多開咗一間「重慶麻辣燙」,有點擺明單挑嘅局面,因為開晌同街又咁近打對台賣番米線,而且,原鋪位唔喺做開食肆,印象中喺啲診所鋪,夾硬打造為食店。開檔初期,都見幾多人幫襯,為免排隊又要逼,所以,等貪新鮮嘅熱潮降吓溫先去幫襯。
過咗晚飯時間,差唔多九點先嚟到,所以,客人唔多,久唔久先有一兩個、兩三個客人。餐廳嘅面積比起「景村」大,所以,予人感覺較為寬敞,而且,環境又光猛整潔,比起晌「景村」喺令人覺得自在啲、好坐啲。
晌鋪面已見到店家不斷強調佢哋喺賣重慶川味,而睇睇張餐牌兼落單紙,格式跟大多數嘅米線鋪大同小異,有類似過橋米線嘅一人餐($54)、二人餐($88),仲要送串燒、送嘢飲,又有多款重慶風味小食(涼拌 / 串燒),而自選米線(薯粉、公仔麵)就喺例牌嘅「車仔」形式。
bowl米線 + 沙嗲 + 腩肉 $30
米線包幾款基本配料:腐皮、芽菜及韮菜,所以,小弟就只加腩肉就算,不過,就想+$2要沙嗲湯底。米線幾滑溜,份量亦頗大碗,撥開啲配料,大概有6片腩肉左右,切得非常薄片,肥而不膩,最欣賞啲沙嗲,確喺幾香濃,整體而言,雖無驚喜,但味道不俗。
bowl熱奶茶
配餐加飲品都喺$7,冷熱同價,都喺一般港式選擇,咖啡、奶茶、華田、檸茶、檸水……等等。膽粗粗叫咗杯熱奶茶,真喺唔得,無乜茶味。
bowl米線 + 清湯 + 木耳絲 + 冬菇 $33
老婆揀秘製清湯,再配木耳絲及冬菇,咪睇個湯底一身奶白,但真喺好清,清到無乜味,所以唔知點解咁白,以為豆漿,飲多幾啖都唔覺喺。木耳絲雖然唔多,但好爽脆,冬菇有幾片,件件厚肉,菇香唔差;而配料嘅腐皮、芽菜、韮菜,以腐皮最好食,滑嘟嘟,韮菜就好縮皮,得幾炷仔。
店員嘅招呼幾好,因為我哋都無試其麻辣湯底,對小店嘅評論未必全面,始終店家以「重慶麻辣燙」為名,麻辣必然重點,所以,今次只可以講中規中矩。稍後,美孚萬事達廣場樓上仲會有多一間「譚仔雲南米線」,到時候,唔知喺三強頂立,定喺變為戰國時代,汰弱留強呢?

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$35

餐廳資料:
翠河餐廳 Green River Restaurant
美孚荔灣道8號地舖
2370 0666

沒有留言:

發佈留言