2014年12月17日星期三

菲爾斯曲奇專賣店 Mrs. Fields Cookies:好友狂嚐曲(廿七)

老婆同樣都鍾意食曲奇,但凡事總有例外,依個「例外」就喺美式曲奇,一來佢覺得太甜,二來佢覺得美式曲奇口感軟腍腍,唔知點咁,古古怪怪,然而小弟就乜都啱,所以,好友所贈嘅菲爾斯曲奇就可以由小弟一人獨享。
因為喺作為聖誕禮物,友人非常有心思,連菲爾斯聖誕鹿禮物罐一併送上,可知,個禮物罐要另外花錢買,佢實在太客氣喇。
打開膠罐,內裡啱啱好裝到6塊菲爾斯曲奇,每塊以獨立紅紙袋包好;既然喺美式曲奇,特點就喺軟身煙韌,濃香偏甜,雖知道佢哋嘅曲奇都喺每日新鮮烘焗,食用期都喺得幾日,所以,我都要趁快食開始依次甜蜜煙韌之旅。
bowl牛奶朱古力曲奇
牛油曲奇加牛奶朱古力粒嘅組合,簡單,基本,煙韌嘅曲奇富牛油香味,久唔久一啖半啖咬下朱古力粒,雖然甜膩,但好味。
bowl草莓芝士蛋糕曲奇
屬於新口味,曲奇中有啲草莓粒,又有啲芝士粒,幾得意,幾特別,味道豐富。
bowl白朱古力果仁曲奇
果仁曲奇一向喺曲奇嘅熱門之選,尤其果仁烘得夠脆嘅時,特別有果仁香,不過,白朱古力就唔喺好覺得有佢存在。
bowl牛奶朱古力果仁曲奇
跟白朱古力果仁相類似,只喺改用上牛奶朱古力,果仁與朱古力並存,口感不俗,更覺好味。由於依款曲奇重複咗,所以,實際6塊曲奇,只有5款口味。
bowl純朱古力曲奇
雖然叫純朱古力,其實只喺用咗啲半甜嘅朱古力粒,少甜之餘,朱古力粒比較醇甘。
次多謝友人嘅聖誕禮物,雖然小弟無預備到禮物俾佢,但都祝福佢工作順利,生意蒸蒸日上!

個人評分
味道:7/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
菲爾斯曲奇專賣店 Mrs. Fields Cookies
油麻地油麻地港鐵站YMT20號舖
2342 3317

沒有留言:

發佈留言