2014年12月1日星期一

奇華餅家 Kee Wah Bakery:非常腸粉

一踏入秋冬季,火鍋以外,另一香港地道名物就喺煲仔飯。其實依家一年四季都可以食到煲仔飯,而所有臘味產品,無論臘鴨、臘肉定臘腸,都無分季節有得供應,不過,食嘢有時又要講意境,晌冬天食煲仔飯就寧捨滋味,咁!今個冬季,你又食咗煲仔飯未?奇華作為本地老餅家,亦賣咁多傳統食品,又點會無臘腸、膶腸嘅蹤影吖。
奇華不單喺本地老字號,亦強調香港製造,晌黑心食品充斥嘅世道,予人更有信心。所以,一個品牌嘅建立唔容易,希望佢哋都繼續堅守住。
今年奇華嘅「鮮肉臘腸」及「鮮肉膶腸」禮盒,以棗紅及深啡色作代表,並配以凹凸熨紋塑造砂鍋與臘腸造型,簡潔敦厚。屋企人對臘味嘅興趣一般,小弟就算喺無任歡迎,但相對地,就較喜歡膶腸嗰種「腎腎哋」嘅口感。
一盒「鮮肉臘腸」禮盒共有10條臘腸,而「鮮肉膶腸」禮盒則有8條膶腸,兩者均定價$168 / 盒,同樣都以真空包裝,打開內盒,都有段簡單介紹:「以本地優質豬上肉及逵口鴨肝,配以頂級玫瑰露酒及特製醬油,注入天然脆薄腸衣中」製成。
晌屋企搞「煲仔飯」不及整「飯煲飯」方便,奇華都驚你唔知幾時先放啲臘腸 / 膶腸落飯煲度,盒內有張說明,提提最佳食法。誠然,放晌米飯上同時蒸煮,真喺乾手淨腳,啲腸油又滲進飯內,令飯粒帶著油脂甘香。
搵嚟炒菜、蒸飯當然做過啦,不過,有時飲食嘅嘢都要搞吓實驗,左碰右撞,睇睇有無機會擦出火花。飯煲蒸臘腸、膶腸就食咗好幾餐,當臘腸、膶腸遇上意大利粉,你又覺得點呢?趁老婆唔返嚟食,得一支公,就算失敗咗都唔使人陪葬,安心亂試。
查實,啲臘腸、膶腸都幾肥,腸衣之下清楚睇到一小粒一小粒肥膏,切成片狀就更加明確,不過,佢哋蒸完之所以咁甘香就喺因為啲肥膏,就正如啲豬油渣咁,香!但肥。
為咗幫佢哋「減肥」,先大火煎香,並順便逼啲肥油出嚟,第一步減肥算喺成功,逼出唔少油份。而意粉一般都會下鹽及油去煮,依個步驟就用返少少「腸油」,唔使嘥吖嘛,烚到9乘熟轉鑊再以少少「腸油」去炒,落多少少香草提味,之後就可以捲起上碟,臘腸、膶腸放兩側擺番靚仔啲。
對於碟臘、膶「腸」意「粉」,味道都真喺唔錯喎,意粉有朕朕油脂甘香,煮得啱啱好,夠咬口;臘腸、膶腸滲出玫瑰露嘅酒香,尤其膶腸,鴨肝蜜潤有質感。不過,老老實實,都仲有幾個地方要改善,一人份量嘅意粉配一條臘腸及一條膶腸,腸嘅份量實在太多;其次,兩款腸都唔可以煎太耐;最後一點,加番啲菇菌一來可以嗦吓油,二來食起嚟無咁寡,下次再煮一定會更好。
雖然真喺咩時間都可以買到臘腸、膶腸,不過,天冷之時用嚟送俾親友,就特別應景啫,正如農曆新年嚟食月餅,唔OK呀嘛!

個人評分
味道:7/10
環境:-/10
服務:-/10
抵食:-/10
平均每人消費:HK$0

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
中環擺花街8號地面2號舖
2520 2029

沒有留言:

發佈留言