2014年12月17日星期三

Godiva Chocolatier:公朱同好(十四)

Godiva都公認為城中數一數二出名而高質素嘅朱古力店,真喺好多謝朋友咁重手贈小弟一盒「Assorted Truffles with Gold Star Box」(雜錦松露朱古力星形禮盒),包裝小巧可愛,氹人歡喜嘅好選擇之一。
「雜錦」二字未免有少少誇大,查實只有兩款味道,盒面已註明有牛奶朱古力及黑朱古力,數量上盒背有寫共10粒,不過,打開包裝,又竟然唔喺一樣一半,小弟依盒就只有4粒黑朱古力(綠紙),而牛奶朱古力(紅紙)則有6粒。
雖然話喺「松露朱古力」,但撕開包裝紙單睇表面,個人已覺得唔可以稱之為松露朱古力,朱古力表面光滑爧身,跟平時所食到嘅形狀不規則、又有層粉粉哋面嘅松露朱古力絕對喺兩回事。
黑朱古力
牛奶朱古力
切開朱古力粒,內裡填滿嘅朱古力漿,濃郁香甜,滑不溜口,而黑朱古力及牛奶朱古力分別只在於外層,前者可可味濃郁,細嚐有點微甘;後者朱古力口感幼滑,稍甜未不過火。
雖然啲朱古力跟名稱有頗明顯嘅出入,不過,Godiva嘅出品始終都喺有質素嘅,所以,用嚟送禮都喺顯得較大體啲。

個人評分
味道:7/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
Godiva Chocolatier
青衣青敬路33號青衣城1樓150號舖
2436 9802

沒有留言:

發佈留言