2014年12月8日星期一

大班樓 The Chairman:中菜精英班

我依啲打工仔,每個月就望月尾出糧,每日就望夠鐘收工,當然,唔少得望住個鐘等食晏。雖然晌中環返工,但都甚少寫中環食晏嘅食評,皆因小弟公司唯一最直接嘅福利就喺包伙食,今時今日而言,都算少有,所以,年中幫小弟慳番唔少,等我間唔時有點閒錢可以食好啲。就好似今次,晌廣州拼搏嘅老友回港辦點事,就相約一行3人到專做高質粵菜嘅「大班樓」食餐好嘅。
地下一入門口左右兩邊都有張枱,不過,太多人出出入入,感覺唔多好。
上樓上就好好多,多張6人圓枱或4人方枱,較靜局,而且,嚟嘅人都喺斯文客,交談都唔會太嘈炒,更顯得清靜。一室以白色為主,加少少小型水晶燈,予人感覺爽朗。
午市主要供應套餐「行政午餐」,分頭盤(10選1)、主菜(17選1)、湯及甜品,包白飯一碗,定價為3道菜$198,而4道菜則$218,另收加一服務費,所以,晌度食個晏起錶價就二百多,非一般打工仔嘅選擇。
bowl北芪黨參燉乳鴨
湯品嘅選擇喺十豆蟲草鬚湯或老火靚湯,咪以為後者喺普普通通嘅例湯,原來今日嘅老火湯喺「北芪黨參燉乳鴨」,一聽之下感覺喺咪好唔同呢。原盅清燉,還加了桂圓,呷一啖讓人潤澤無比,清甜醇厚,起首嘅「例湯」已經有種先聲奪人嘅姿態。
頭盤、主菜,我哋各人按喜好各揀一款,其實,每個類別都有咁多選擇,的確令人好易三心兩意!雖然有分話頭盤、主菜,但頭盤嘅份量亦只喺比主菜稍為細碟一啲,喺頭盤嘅煙燻乳鴿因只得半隻,才叫做明顯細份,所以,一個套餐都可以睇為「兩餸飯」啊!

bowl清酒魚湯煮蜆
魚湯加入點點薑絲,辟晒任何腥味,而魚味嚟得淡雅,唔會太過濃,又呷到少少清酒酒香;蜆隻肥大肉厚,味道鮮甜,吐晒沙,唔會食食吓巉口,而湯中仲有少少白蘿蔔條,清甜無渣。
bowl龍井菊花煙燻乳鴿(半隻)
因為作為頭盤,所以,只得半隻。雖然乳鴿煙燻唔及酥炸咁脆口,不過,茶葉香氣清幽,乳鴿肉質嫩滑,亦帶有茶葉芳香,就算只喺食得一小件,都喺食得津津有味。
bowl蝦油法國芥籽芥末拌鮮魷
蝦醬鮮魷就食得多,估唔到芥籽芥末拌鮮魷效果都好掂,鮮魷炒得好軟腍,而芥末味辛而不辣,點到即止,唔會好嗆喉。
店方上菜都頗快,除咗因為套餐嘅菜式有一定嘅規限範圍之外,其次,食客唔算多。頭盤一道接一道,好快又上埋主菜,雖然主菜共有17款選擇,但喺,其中有兩款(清蒸游水海斑及雞油花雕蒸花蟹配陳村粉)喺要額外加錢。

bowl芥蘭頭抽炒和牛腩片
小弟覺得依道菜最體現到佢用料精,因為啲芥蘭全部都喺最嫩嘅部位,翠綠爽脆,所切嘅長度均一;而牛腩片非常嫩口,又夠肉味,簡單以頭抽炒,真喺已經夠晒好食。
bowl龍井煙燻米鴨配黑糖羅望子醬
主菜同樣多揀咗一道煙燻菜式,喺龍井煙燻米鴨,肉質當然以乳鴿滑嫩好多,但米鴨亦唔差,鴨肉軟腍細緻,沾一點黑糖羅望子醬,夾雜埋茶葉香,立時產生出化學作用,因為羅望子無酸梅咁酸,所以,淡酸醇甜中滲出幽幽茶香,細味先嗒出當中嘅味道。
bowl魚湯腐皮浸時蔬
食咩都要有個平衡,加上同行朋友喜歡素菜多,一道魚湯腐皮浸時蔬就最好不過。魚湯晌先前一道清酒魚湯煮蜆已分享過,鮮腐皮有豆香,時蔬以白菜仔入饌,雖然加入幾片「油炸鬼」,依然喺一道好清淡嘅菜式。
bowl子薑雪糕
甜品有生磨杏仁茶及是日甜品,本來都飽晒,其實都無打算叫,但老友話點都要試吓佢哋嘅自家製雪糕(桂花杞子雪糕、子薑雪糕),口味獨特,故此,就試了後者。子薑味十分突出而唔會太辛辣,有份醒神嘅感覺,不過,質感唔算軟滑。
大班樓果然有質素,雖然幾道菜都唔喺咩花巧嘢,但紮實嘅功夫,用料嘅堅持,喺可以食得到。最後,又喺老友做咗大斑,請我食依餐,要佢破費真喺唔好意思,同佢講好,下次由小弟付鈔,千祈唔好同我爭!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$240

餐廳資料:
大班樓 The Chairman
中環九如坊18號地下
2555 2202

沒有留言:

發佈留言