2014年12月20日星期六

麵飽王快餐餅店 Bread King:我的星期六美孚早餐 ~ 十年如一

好耐無寫過「我的星期六美孚早餐」系列,都應該隔咗大半年有多,皆因寫得八八九九,無試新店就費事寫。有朝幫襯居所附近嘅「麵飽王快餐餅店」,心血來潮又想寫吓,翻睇記錄,原來對上一次個食評已經喺3年前嘅事。
環境上,全無任何改變,一樣嘅枱,一樣嘅櫈,只喺牆上嘅「菜牌」底紙,由螢光黃變成螢光橙。幾塊掛晌牆上70、80年代嘅Vita贊助白膠板,仍然擔起佢哋嘅歷史任務。
當出面成日講點樣競爭大,要不斷求變,晌依度喺不變應萬變,3年前嘅早餐ABCD,3年後嘅早餐一樣都喺嗰4款ABCD。
bowl早餐A $25
睇啲款式就知,佢哋嘅早餐喺好大路、好傳統嘅組合,我嘅早餐A,火腿通粉、西煎雙蛋,配熱奶茶,清淡嘅火腿通粉,煎過籠嘅西煎雙蛋,不過不失嘅熱奶茶,食嘅只喺一份懷舊嘅「味道」。
老婆一向講健康多過我,但今次佢竟然揀公仔麵餐,認真少有,其實,公仔麵餐($28)比早餐($25)仲要貴。
bowl五香肉丁蛋麵餐 $28
正想搵吓啲五香肉丁喺邊,阿姐一句話晌晒下底,唔知喺恍然大悟,抑或喺估佢唔到嘅感覺。個公仔麵同樣普普通通,三幾粒五香肉丁跟一隻煎蛋,只喺喜歡佢加咗啲菜心而已。
對照兩次嘅食評,「麵飽王」真喺絕對無變過,環境依然喺咁殘舊,早餐ABCD依樣都喺嗰4個組合,其他嘢都一樣無變,唯一有變就只有價錢,有種時光停留嘅錯覺,真喺十年如一!

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$27

餐廳資料:
麵飽王快餐餅店 Bread King
美孚清麗商場地下6-8號
2745 5565

1 則留言: