2014年12月4日星期四

泰園:泰菜.刺身.新泰度

做飲食,區區都喺個戰場,好似泰菜館,晌飲食網站查一查,單單一個細細哋嘅尖沙咀區就有成30多間,雖話有本地客,又有遊客,但競爭應該依然劇烈。為慳成本,唔少餐廳都上晒樓,今晚嚟到新開無耐嘅「泰園」,唔止上樓,嚐泰菜要有個新態度,因為泰菜館仲有刺身食,的確少有。
餐廳佔商廈全層,一出電梯就喺,用餐區呈L形,室內環境相當之大,樓底又高,灰色雲石,深啡木枱襯綠色皮椅,無一般傳統泰菜館嘅感覺,型格得嚟仲有少少科幻感。靠落地玻璃窗一排位固然有街景睇吓,感覺好啲,不過,最裡面幾張卡位,因為挨背夠高,私隱度亦好啲。
餐廳中央位置放有多款新入貨嘅海鮮,如:大元貝、貴妃蚌、大魷魚、虎蝦……等等,最啱做炭燒菜式,一嚐食材真味。
例行公事,梗先翻一翻餐牌,大概了解吓有咩選擇。由沙律、頭盤、肉類、海鮮、湯類、蔬菜、粉 / 飯、飲品及甜品,基本上一應俱全。雖話位處尖沙咀,但定價又唔算貴喎,好似頭盤咁,除泰式生蝦、螄蚶、拼盤外,大部份都喺五、六十有交易,肉類都唔過百,而飯麵都喺六、七十搞掂,實屬相宜。
先嚟幾款飲品,朋友揀嘅椰青($38),評語喺冰涼清甜,而椰汁冰($20)或許有人覺得普通,但喜愛椰香嘅朋友,就會覺得濃香好飲。小弟就較愛晌秋冬滋潤嘅感覺,所以點一杯龍眼冰($38),透徹嘅糖水少甜,龍眼肉又有健脾胃之效。題外話講開,侍客嘅暖水唔喺普通開水,而喺香茅茶,滲有淡淡香茅味。
椰青($38)
椰汁冰($20)
龍眼冰($38)
bowl泰式生蝦 $108
賣相吸引嘅泰式生蝦,一客有8隻,泰式生蝦最緊要趁凍食,店員溫馨提示過生蝦上嘅泰國辣椒都幾辣,所以,夾埋塊生蒜片,沾少少秘製泰醬食就可以喇。蝦肉鮮甜爽口,泰醬辣得嚟有點點青檸香,刺激開胃。
bowl刺身
印象中真喺好少泰菜館有刺身供應(生蝦除外),因為要攞個刺身牌先可以賣魚生,但一次過又泰菜,又魚生,可謂雙重滋味。由於佢哋唔喺壽司鋪、魚生店,所以,所有刺身種類都視乎當日有咩新鮮貨返,我哋就選咗原條鱲魚、蟶子及帆立貝嚟做刺身,而數量多少隨意!
bowl原條鱲魚刺身 $258
原條上比起得幾片當然好有睇頭啦,魚鱗閃爍,眼珠清澈,大抵喺新鮮度嘅佐證,而刺身切得既薄又均一,師傅手勢無欺場,最重要都喺魚鮮味甜,雖附有秘製泰式醬汁,可以有另一番滋味,但稍嫌易冚過魚嘅鮮味,所以,後尾幾片沾些少醬汁提味就夠。
bowl蟶子刺身 $35 / 隻
估唔到兩隻蟶子都做到咁多,切成粗條,鮮嫩有咬口,因為蟶子較味淡,依個就不妨蘸泰醬同吃。
bowl帆立貝刺身 $34 / 隻
睇見啲帆立貝(帶子)雪白肥美,已經好想一啖咬落去。帆立貝非常厚肉,入口爽嫩鮮甜,同樣,沾少少醬油已能盡嚐鮮味。
bowl沙爹串燒 $58(半打)/ $98(一打)
泰菜常有嘅沙爹串燒晌度當然都唔少得啦,同樣有雞、牛、豬可揀,最正路就喺3款都要晒。雖然肉嘅質素算唔上好高,但串燒帶點炭火香,又有啲焦燶位,自家炒製嘅沙嗲醬亦不俗,所以,都夠惹味。
bowl燒貴妃蚌 $35 / 隻
海鮮吧中嘅蟶子就選擇做刺身,但貴妃蚌還是炭燒好,相信喺新鮮貨式關係,貴妃蚌有海水嘅鹹鮮味,而且蚌肉大而厚身,不過,個人覺得可能燒烤嘅時間長咗啲,蚌肉有些微韌。
bowl冬蔭功海鮮湯 $58(小)/ $98(大)
千呼萬喚始出來嘅冬蔭功海鮮湯,一湯鮮紅,辣度果然唔喺流,但鮮辣酸香,十分醒胃。湯中有青口、魷魚、鮮蝦、草菇……等等,比起普通嘅冬蔭功湯(小$48 / 大$88),有咁多海鮮料都喺加多$10啫,無乜理由唔要有海鮮嘅冬蔭功湯囉!
bowl泰式炒椰苗 $58
蔬菜類選擇唔多,得通菜、芥蘭、椰菜苗及雜菜4款,以椰菜苗較特別少少。椰菜苗口感爽爽脆脆,味道鹹鹹香香。
bowl泰式海南雞 $70(半隻) / $140(全隻)配雞油香飯 $18(6粒) / $36(12粒)
其實對一粒粒波嘅雞油香飯唔陌生,晌馬六甲嘅雞場街,就有間叫「古城雞飯粒」賣出名嘅白切雞及波飯。對比起新加坡嘅海南雞,最明顯就喺泰式海南雞單一啲只跟一款泰式醬汁。然而,啲雞肉挺嫩滑,雞皮亦處理得幾爽口,皮下脂肪又唔太多,水準不賴。至於啲「波仔飯」,搓得緊緻唔鬆散,蘸醬汁,既有點雞油香,又有酸辣味,感覺好唔錯。
今晚試咗唔少菜式,刺生嘅質素確喺唔錯,部份泰式餸菜亦不俗,既然位處晌尖沙咀,撇除一啲刺身、海鮮類,大部份菜式定價唔高,真喺幾適合一大棚人嚟食飯高興吓。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$290

餐廳資料:
泰園
尖沙咀金馬倫道23-25A金馬倫廣場2樓A號舖
3746 9966

沒有留言:

發佈留言