2014年12月18日星期四

BV Kitchen:誰伴我廠蕩

外面已經夠冷冷寒風,入夜,嚟到觀塘工廠區,感覺更加冷清。雖然落緊毛毛細雨,感覺有點悽楚,不過,心卻喺暖和,因為唔喺得一支公晌度闖蕩,跟幾位好友高高興興嚟到BV Kitchen提早慶祝聖誕節。
室內環境屬港式西餐廳格局,一旁有啲卡位,其他都喺活動式4人枱,晌門口仲有幾個「自閉」位,白木為主,配以白椅,但樓底高,總有點點優點,可是始終環境唔喺好有太多話題性。唯一吸引人去多留意幾眼喺餐廳兩邊牆身嘅巨型恐龍壁畫,據講喺本土壁畫師作品,畫得栩栩如生、生動鬼馬。
正值聖誕,店內外都有唔少聖誕裝飾,增添多點聖誕氣氛。
從壁畫所見,一隻恐龍追食漢堡,另一隻飽食意粉,隱喻著漢堡及意粉都喺店家嘅主打,所以,餐牌頁面就喺漢堡及三文治,此外,仲有餐湯、沙律、小食、意大利飯 / 粉及多款全日早餐。 
散叫一向相對貴少少,所以,套餐不其然好易成為客人選擇。晚市套餐,包特色麵包、是日餐湯、自選主菜、精選甜品、咖啡或茶,定價於$198-$258 +10%。平貴與否,見仁見智,但從主菜嘅食材選料及定價,睇得出店主都想走上高少少檔次嘅路線。
因為試菜期間,適逢聖誕、新年,所以,餐廳亦推出咗兩款二人節日套餐應節,分別喺聖誕大餐($550 +10%)和除夕夜套餐($538 +10%),我哋有幸亦試咗部份菜式。
bowl脆香煙肉西蘭花芝士球 $48
小食類絕多數都喺煎炸烤焗嘅香口小食,9款選擇都各有特色。脆香煙肉西蘭花芝士球,一客有8球,炸得金黃香脆,入口火燙熱辣,叫芝士球可能唔貼切,叫薯仔波我就確得啱啲。混入煙肉碎、西蘭花粒、芝士做成嘅薯仔波,鹹香滋味,最鍾意佢薯仔無壓得太蓉,有啲薯粒,好有口感層次。
bowl濃芝士黑松露薯條 $68
相信依道小食唔使多介紹,最緊喺薯條新鮮炸起,又要趁快食。薯條混入咗少少黑松露,以及兩種芝士:車打及馬蘇里拉,前者香,後者輕易拉出一絲絲,濃香惹味,唔少得一份「熱氣」啦!
bowl蘑菇忌廉湯 $38
散叫餐牌中,除法式龍蝦湯($68)及意大利菜湯($38)之外,仲有依個蘑菇忌廉湯。湯碗外形頗特別,而忌廉湯菌味濃郁,入口順滑細膩,意外地唔錯喎,而且,一碗嘅份量頗多。
bowl蕃茄忌廉湯
餐牌唔見蕃茄湯蹤影,因為佢喺晚餐嘅是日餐湯,跟蘑菇湯一樣,質感滑溜,酸甜醒胃,色紅誘人,兩款湯都覺得喺有水準之作。
bowl牛油果三文魚他他
屬於除夕夜套餐嘅前菜,雖然牛油果配三文魚他他唔算好特色嘅配搭,但從整個賣相,都見到廚師花過心思,尤其旁邊嘅檸檬皮山葵泡泡及黑椒粒檸檬肉,豈止裝飾咁簡單。三文魚他他已作調味,肥美而油脂足,加埋牛油果粒,好清新嘅一道前菜。
bowl安格斯牛柳鵝肝
個牛柳鵝肝喺聖誕日大餐嘅主菜之一, 單睇賣相絕對有高級餐廳嘅感覺,好多細節位都做得一絲不苟,仲處處驚喜。主角安格斯牛柳煎得恰到好處,粉嫩而富肉香,肉質軟腍,而鵝肝切粒隨意擺放,既品嚐到鵝肝嘅豐膩,又唔太過「漏」;而最有趣,又驚喜喺所配嘅燒汁,以分子料理做成橄欖,一篤爆開流出濃香燒汁;至於所配嘅「薯菜」亦有一手,幼滑嘅薯蓉,清脆嘅椰菜仔及露筍,仲有烤串茄,串茄烘焗過,水份減少咗,茄味更濃郁,整道菜做得出色。
波士頓龍蝦燴意大利飯 $198
跟住,又回歸晚市嘅其中一款主菜「波士頓龍蝦燴意大利飯」,以別緻嘅貝殼形白瓷碟盛載登場。意大利飯煮得火喉啱啱好,煙韌有咬口,粒粒飯都包住龍蝦汁,又刨上薄片巴馬臣芝士,份外幽香;龍蝦肉爽彈,飯內有點蘑菇及菜粒,唯可惜龍蝦肉實在得好少。
Foie Gras黑安格斯牛肉漢堡無花果黑醋汁 $148
上文都提及過漢堡喺店家主打,臨尾以招牌漢堡作結,實在滿足晒。「安格斯牛柳鵝肝」嘅鵝肝有啲點到即止,而依個漢堡嘅鵝肝相對喺邪惡化身,睇睇將佢橫切出嚟就知有幾邪惡,鵝肝豐膩甘香,黑安格斯牛肉鬆化肉味濃,夾著火箭菜、紅酒燴洋蔥絲、蕃茄,唧上花果黑醋汁,味道酸香細膩,再者,配合埋外脆內軟嘅黑白芝麻漢堡包,啖啖回味。伴菜仲有酸椰菜甘筍絲、薯條及1/4邊酸青瓜,實在教人心滿意足。
相信今晚所試嘅都喺餐廳得意之作,不過餐廳座落於廠廈區內,近牛頭角多過觀塘,離人氣熱點apm有段距離,又屈晌內街,就算附近有間如心艾朗酒店,人流都喺明顯輸蝕咗啲。不過,依家唔少人都「專燈」嚟工廠區搵食,就算上樓鋪都不乏客源,重點還是落晌食物質素,有口皆碑自然吸引到客人,小弟覺得喺做飲食嘅不二法門。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
BV Kitchen
觀塘鴻圖道23號利登中心地舖
2673 0498

沒有留言:

發佈留言